Tesisat Dergisi 304. Sayı (Nisan 2021)
HABERLER 28 Tesisat / Nisan 2021 tesisat.com.tr Demirdöküm Yetkili Servisleriyle Dijital Ortamda Bir Araya Geldi D emirDöküm, geleneksel olarak düzenlediği Yetkili Servisler Toplantısı’nı bu yıl koronavirüs pandemisi nedeniyle dijital ortamda gerçekleştirdi. “Dahası DemirDöküm” temasıyla, 250’ye yakın yetkili servi- sin katılımıyla gerçekleşen toplantı, webcast altyapısıyla bir canlı yayın TV programı formatında düzenlendi. CEO’ Alper Avdel ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu’nun 2020 yılı iş sonuçları ile 2021 yılı hedef- lerini paylaştığı toplantıda Satış Sonrası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar ise şirketin satış sonrası hizmetler kapsamındaki çalışmalarının sonuçlarını ve gelecek planlarını değerlendirdi. Ekranların sevilen yüzü Kadir Çöp- demir’in sunuculuğunda, 300 m2’lik dev bir sahnede gerçekleştirilen top- lantıda DemirDöküm için geçtiğimiz yılı değerlendiren CEO Alper Avdel, olağanüstü gelişmelerin yaşandığı 2020 yılını kurumsal bağışıklığı yüksek bir aile olarak başarıyla atlattıklarını belirtti. Sunumunda müşterilerin artık markaların sağladığı faydaları görmek ve markalarla bağ kurmak istediğine değinen Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu ise önümüz- deki dönemde takım ruhuyla hareket eden, iş ortakları, müşterisini dinleyen ve empati yapan, çözüm odaklı marka- ların müşterinin tercihi olacağının altını çizdi. Gerçekleştirdiği sunumda şirke- tin satış sonrası hizmetlere yönelik iş sonuçlarını değerlendiren Satış Son- rası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar, “2020, tüm sektörlerde özellikle satış sonrası hiz- metler için zor bir yıl oldu. Ancak biz DemirDöküm olarak bu süreci başarılı bir şekilde yönettik. Rakamlarla geçti- ğimiz yıla baktığımızda çağrı merkezi- mizde yaklaşık 3 milyon görüşme yap- tığımızı görüyoruz, bu 9 milyon dakika konuşma yapıyor. Çağrı işimizin sadece bir parçası, sahada sunduğumuz hiz- metler ise bir diğer parçası. 2020 yılında 1,1 milyon kez müşterimizin adreslerine gittik. Bunun için 3 milyon 600 bin km yol yaptık, yani dünyanın etrafını 90 kere dolaşmışız. Bu rakamlar pandemi gibi zorlu bir süreç için oldukça başarılı” açıklamasını yaptı. Etkinlikte hedef anlaşması sonuç- larına göre ödül kazanan servisler ile müşteri memnuniyeti alanında 100 puan alan servislerin yanı sıra hizmet satışı konusunda en iyi olan servisler ödüllerine kavuştu. n Nef36 Basınekspres’te Lowara Kalitesi İ stanbul’un önemli iş merkezlerinden Basın Ekspres Caddesi’ne yakınlı- ğıyla dikkat çeken ve toplam 68.673 m2 alana inşa edilen Nef36 Basıneks- pres Projesi Lowara kalitesini tercih etti. Konut, ofis ve ticari alanlardan olu- şan proje, sakinlerine konumu itibariyle her yere kolayca ulaşabilme imkânı sağlarken aynı zamanda diledikleri an şehrin kalabalığından, sesinden ve stre- sinden uzaklaşabilecekleri bir yaşam sunuyor. Projenin ısıtma hatlarında e-LNE/e- LNT serisi yüksek verimli in-line, kuru rotorlu tekli ve ikiz tip sirkülasyon pom- paları kullanılmıştır. Atıksu hatlarında Doublebox Plus serisi 550 lt tanklı, 2 pompalı tahliye sistemleri ile DOC ve DIWA serisi drenaj pompaları hizmet vermektedir. 11.000 m 2 peyzaj alanında farklı konseptlerdeki bahçelere ve özel tasarlanan sosyal alanlara sahip proje- nin hidrofor sistemlerinde de çözüm ortağı Lowara oldu. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=