Tesisat Dergisi 303. Sayı (Mart 2021)

T esisat / Mart 2021 49 tesisat.com.tr trend olan “Dijitalleşme”nin aslında hayatımızın ayrılmaz bir parçası oldu- ğunu yaşayarak öğrendik. COPA olarak “Dijitalleşme” artık bizim şirket stratejimizin ötesinde, günlük çalışma rutinimizin bir parçası. Halihazırda sunduğumuz dijital çözüm- lerimiz, MyCopa, Copa Tüketici ve COPA Teknisyen Uygulaması ile hem tüketici- lerimize hem de iş ortaklarımıza kolay- lıklar sunuyoruz. Bu yıl ürün gamımıza eklenecek yeni ürünlerle beraber dijital uygulamalarımızı geliştirerek daha etkili ve verimli kullanmaya devam edeceğiz. Tabii ki bunun yanında dijital pazarlama, artık pazarlama sanatının bir parçası. Önemli olan nokta, tüketiciye sağladığı- mız konfor ve teknolojinin dijital kanal- larla organik bir şekilde buluşmasını sağ- lamak. Yeni ürün lansmanlarında dijital pazarlama tekniklerini hem Türkiye’de hem de yurtdışı pazarlarda daha sık uygulayacağız. Geçtiğimiz yılın değerlendirmesini yaparak, bu yılki hedefleriniz neler olacak anlatır mısınız? 2020 yılında pandeminin etkisiyle yeni düzene şirket olarak hızlıca adapte olduk ve hedeflerimizi gerçekleştirdik. 2021’de hedeflerimiz ve vizyonumuz doğrultusunda, yeni düzende güçlü adımlarla ilerliyoruz. Radyatörde hem yurtdışında hem Türkiye pazarında büyümeye devam ederken, 2021’de genişleyecek kombi ürün gamımız ve teknolojilerimiz ile tüketicilerimiz için COPA olarak fark yaratmayı hedefliyoruz. COPA ailesine katılmaya devam eden bayilerimiz ve yetkili servisleri- mizle ulaşılabilirliğimizi ve görünürlü- ğümüzü arttırırken, çok önem verdiği- miz müşteri memnuniyeti konusunda dijital uygulamalarımızın da yardımıyla hızlı çözümler üretmeye devam ede- ceğiz. n büyütmeyi hedeflerken yeni ürünlerle beraber teknolojik trendleri takip etmek ve pazarda fark yaratmak en büyük amacımız. Dijitalleşme son yılların en trend kelimesi olmaya devam eder- ken, bizim hedefimiz tüketicilerimize ve iş ortaklarımıza dijital teknolojiler ile çözüm sunmak, onların yanında oldu- ğumuzu hissettirmek ve aynı zamanda da ürünlerimiz ile maksimum düzeyde tüketici memnuniyetini sağlamak. Pandemi ile birlikte ağırlık kazanan dijitalleşme çalışmaları kapsamında, COPA’nın dijital pazarlama stratejisini anlatır mısınız? 2020 yılında Çin’de başlayan Covid- 19 salgınından hem ülkemizdeki hem globaldeki şirketler etkilenirken, pan- demi bizlere daha önce bilmediğimiz şeyleri öğretti. Ben bu tür krizlerin aynı zamanda fırsatlar da yarattığını düşünü- yorum. Son yıllarda bütün sektörlerde

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=