Tesisat Dergisi 303. Sayı (Mart 2021)

48 Tesisat / Mart 2021 tesisat.com.tr SÖYLEŞİ Ocak ayında COPA’da Pazarlama Müdürü olarak göreve başlayan Deniz Baskak bu sayımızın söyleşi konuğu oldu. COPA’nın yeni dönemdeki pazarlama stratejisini dergimize anlatan Baskak, “COPA’da dijitalleşme artık şirket stratejisinin ötesinde, günlük rutinimizin bir parçası haline geldi” diyor. “GENIŞLEYEN ÜRÜN GAMIMIZLA PAZARLAMA STRATEJILERIMIZI BIRLEŞTIREREK BÜYÜMEYI HEDEFLIYORUZ” COPA PAZARLAMA MÜDÜRÜ DENİZ BASKAK: Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz? S abancı Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği bölümünden 2009 yılında mezun oldum. COPA’da Ocak 2021’de Pazarlama Müdürü olarak göreve başladım. Uzun yıllar HVAC ve beyaz eşya sektörlerinde proje yöne- ticisi ve ürün yöneticisi olarak çalıştım. Hem teknik tarafta hem de pazarlama departmanlarında çalışmak bana farklı bakış açıları kazandırdı. Bu sayede farklı departmanların süreç yönetimi, ekip yönetimi konularında tecrübe sahibi oldum. Farklı sektörlerde deneyim sahibi olmak da teknolojinin ve dijitalleşmenin ürün ve pazarlama çatısı altında yöne- tilmesi konusunda stratejik kararlar almamı sağladı. COPA’da ne tür yenilikçi çalışmalar yapmayı planlıyorsunuz? Burada hem kariyeriniz hem de COPA’nın başarısı için stratejileriniz neler olacak? COPA, Türkiye’nin en büyük panel radyatör üreticilerinden ve ihracatçı- larından biri olmasının gücüyle ürün gamını genişletmek için yeni ürünlerle yatırımlarını devam ettiriyor. Ürün gamı- mızı genişletirken ürün özelliklerimize verdiğimiz önemi tüketici ve pazar araştırmaları sonuçlarına paralel olarak şekillendirmeye çalışıyoruz. 2020’nin son çeyreğinde lansmanını gerçekleş- tirdiğimiz yoğuşmalı kombimiz Eomix ile pazarda ses getirmeye devam ediyoruz. Kombi ürün gamımızı 2021 içerisinde

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=