Tesisat Dergisi 301. Sayı (Ocak 2021)
62 Tesisat / Ocak 2021 tesisat.com.tr SÖYLEŞİ “Yeni yapılanmamız doğrultusunda markalarımız arasındaki sinerjiyi artırmayı, müşteri ihtiyaçlarını hızlı ve etkin bir şekilde karşılamayı, müşteri deneyimini iyileştirmeyi, yeni ürün ve hizmet trendlerine daha fazla odaklanmayı hedefliyoruz” diyen Erol Kayaoğlu şirketlerindeki yeni yapılanmaya ilişkin hedef ve bilgileri dergimize aktardı. “YENİ YAPILANMA İLE MARKALARIMIZ ARASI SİNERJİYİ ARTIRACAĞIZ” VAILLANT GROUP TÜRKİYE SATIŞTAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI EROL KAYAOĞLU: Vaillant’ta yeniden organizasyonel yapılanmanın amacı nedir? Bu kararın alınmasındaki etkenler neler oldu? V aillant Group Türkiye olarak, müşteri ve piyasa odaklılığımızı geliştirerek daha da çevik bir yapıya ulaşma hedefiyle çalışıyor, her yıl alacağımız satış ve pazarlama aksi- yonlarımızı bu doğrultuda planlıyoruz. Hem sektörümüzün hem de tüketicilerin dinamikleri her dönemde farklılık gös- teriyor. Bu nedenle, 2019 yılında başlat- tığımız “Müşteri Odaklı Organizasyon Projesi” ile müşteri ve piyasa kanallarına yön veren birimler olan Satış ve Pazar- lama süreçlerinin geliştirilmesini önce- liklendirdik. Yeni dönem stratejilerimiz doğrultusunda grup olarak böyle bir değişikliğe gitmenin; müşteri deneyi- mini ve pazardaki etkinliğimizi artırmaya olumlu etkide bulunacağına inanıyoruz. Hangi departmanlarda hangi değişiklikler yaşandı? Bu değişiklikler yapılırken hangi hususlar gözetildi? Yeniden yapılanma çalışmaları sonucunda, mevcut satış ve pazarlama birimlerinin organizasyonel yapılarında değişikliklere gitme kararı aldık. 1 Ocak tarihinden itibaren satış ve pazarlama departmanlarımızı, tüm markalarımıza hizmet verecek şekilde yeniden yapı- landırıyoruz. DemirDöküm Satış&Pazarlama Departmanı ile Vaillant Satış&Pazarlama Departmanını, Vaillant Group Türkiye Satış ve Vaillant Group Türkiye Pazar- lama olarak iki ayrı fonksiyon şeklinde yeniden yapılandırdık. 2021 yılında Vaillant Group Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yar- dımcısı olarak yeni sorumluluk alanım; tüm markalarımızın satış ve pazar payı hedeflerine ulaşması ve odağımızdan asla kopmayacak olan rakipsiz müşteri deneyimi oluşturmak olacak.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=