Tesisat Dergisi 30. Sayı (Kasım-Aralık 1997)

Klinger Yakacık Bursa Semineri Gerçekleştirildi Klinger Yakacık Bursa Seminar was Held Yakacık Valf A.Ş., eğitim çalışmaları kapsamında 8 Ekim Çarşamba günü Kervansaray Termal Otel'cle teknik bir seminer düzenledi. Seminere Bursa ve çevresinde bulunan işletmelerden toplam 98 kişi katıldı. Seminerde; - Armatürler hakkında genel bilgiler - Vana türleri, özellikleri ve seçimi - Vanalarda otomasyon ve aktüatörler - iMi BAİLEY BIRKETT emniyet vanaları, seçimi - Buhar, buhar dağıtımı ve tesisatları - ARMSTRONG buhar cihazları (kondenstoplar, basınç düşürücü ve hava atıcı, separatör, vakum kırıcı) konusunda bilgiler verileli. Ayrıca YAKACIK Pazarlama ve Satış Müdürü Osman F. Şaylıman yeni satış yelpazesine aldığı ürünler hakkında teknik bilgi verdi ve soruları cevaplandırdı. Od as mk eanndŞi laeyrli ınmdaenb, au ml u an ça lna rbı ni l ıgni laekr iand, edmü ni kydaüüzzeeyrdi ne doel mk i absua kooldnuuğuilneuilbgeililirgttei.lişmelerin son kullanıcılara aktarılması lntervalf'in Adana ve Adapazarı Seminerleri Yapı ldı lntervalf Seminars in Adana and Adapazarı were Held lnterval f'in İstanbul'daki semine�lerinin yanı sıra, İstanbul dışındaki merkezlerde de seminerleri devam Aeddiaynoar. sBeumki naeprsi ,a m2 1 -a2l t2ı nEdkai mAd1 a9n9a7vtea rAi hdl earpi nadzear, ı As deampianzear rl eı rSi edmei nyearpi ıilsdeı . 2 g ü n süreyle S a p a n c a Vakıf Otel T1 e9s9i s6l eyr iı'lnı nddeag.yeerçnei kblei rştai .nlaSyeımşlaineerğditeim, ağçıarllıışkml ı aollaarrıanka bbuahşalarykaunl l al nntıemrvı avle enerji ekonomisi konuları a n l atıld ı . f, promosyon ve reklamdan uzak, cSiedmdiineeğrilteimrdeçabliılşgmi vaelarrilıennı sküordnüurlaüryogrö.rsel olarak izlenmekte, ayrıca teknik dökümanlar verilmektedir. 2 tam gün süreli seminerler, 9-1 O ve 25-26 Aralık 1 997 tarihlerinde İstanbul'da düzenlenecek. AUER Stand Çalışması Devam Ediyor AUER Continues its Stand Activities Aa mU Ea Rç 'l ıi n sbt üa yn üd k çaal ı şl ıvşemr iaş smı edr ek evzalme r i neddei yyoarp. mBı şu o el dtukği nu l ti ak nl eı trı ml e tüketiciye doğrudan ulaşmayı hedefleyen AUER yetkilileri da laı şhvae ör i şn cmeedr keeAz l nekr ianrdaeKdaür uz me n, l eİ snt ae nn bçual l ıCş ma pai tnoı nl vbeü tCüanr obui rs syeı ll boyunca değişik merkezlerde süreceğini ifade ettiler. a d S r t o ı a z ğ n a a d l u d g y a a a zr A ı s s U i o s E t b R e a - m l B al e r e ı r r e i d , t a kta ü sç e k ü o rg k m i b leb o n i y iy cu o i t h l r a a . r z ı A , l a t U a rı E m n R ı n a -B l e y e v a r en m t ı t o a s d ır ü k a o l , a ms A y b U o il E n e R u r t y e a k p n a o b lo ilm ji e ve daha bir çok özellikleri ile birlikte "kombide farkı" sloganı ile tanıtılıyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=