Tesisat Dergisi 299. Sayı (Kasım 2020)

tesisat.com.tr 52 Tesisat / Kasım 2020 İklimlendirme ve soğutma sistemlerinin öncü markalarından İmbat, 30 yıldır edindiği tecrübe ve vizyonu ile özellikle yurtdışı pazarlardaki başarısı ile dikkat çekiyor. “İmbat, artık kök salmayı, filiz olmayı geçmiş, sürdürebilir ve sağlıklı büyüyen genç bir ağaçtır” diyen İmbat İhracat Sorumlusu Özgen Gümrükcüler, başarılarının arkasındaki sırrı dergimizle paylaştı. SÖYLEŞİ “İMBAT’IN BAŞARISININ SIRRI KALİTESİNİ ESNEKLİĞİYLE BİRLEŞTİRMESİ, SABIRLI VE SAĞLAM BÜYÜMESİ” İMBAT İHRACAT SORUMLUSU ÖZGEN GÜMRÜKCÜLER: Biraz kendinizden bahseder misiniz? 2016’da İngiltere Essex Üniver- sitesi’nden Business Management bölümünden mezun oldum. Mühendis ağırlıklı bir ailede yetiştim. Firmamızda şu anda yurt dışı satış ve pazarlama görevlerindeyim. Büyüdüğüm evde hep yerli üreti- min önemi, ülkenin kalkınmasındaki yeri konuşulurdu, konuşuluyor. Yerli üretimi geliştirmenin, katkı koymanın bir miras- çısı konumunda olmak benim en büyük motivasyon kaynaklarımdan biri. Bunu sağlayabilecek pozisyonda olmanın önemini biliyorum ve bu sorumlulu- ğun ağırlığını hissedebiliyorum. Bunun yanında kendimi çok şanslı bir yerde görüyorum. Bana sunulan imkanları en iyi şekilde kullanmayı, elimden gel- diğince şirketimize ve ülkemize yarar sağlamayı görev edindim. İmbat yurt dışı pazarlarında kendini nasıl konumlandırıyor? İmbat’ın yurt dışı stratejisi ve marka

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=