Tesisat Dergisi 298. Sayı (Ekim 2020)
T esisat / Ekim 2020 55 tesisat.com.tr ketlere de büyük sorumluluklar düştü. Ülkemizde ilk vakaların duyulmaya başlamasıyla birlikte Vaillant Türkiye ve tüm grup olarak hızlı ve proaktif önlemler aldık. İş süreçlerimizin güvenli ve eksiksiz bir şekilde devam edebil- mesi için atılması gereken adımları hızla attık. Tüm birim yöneticilerinden oluşan Vaillant Group Türkiye Covid-19 iletişim ekibini oluşturduk. 18 Mart itibarıyla, görevi evden çalışmaya imkan sağlayan tüm arka- daşlarımızı evden çalışma düzenine geçirerek “Önce Sağlık” dedik. Vaillant Türkiye olarak, evden çalışma ve esnek çalışma modelleri ile çalışanlarımızın bu zorunlu ve yeni çalışma düzenine en etkili şekilde ve kısa sürede adapte olmalarına yardımcı olduk. Tüm yöneti- cilerimiz ekiplerini yakından takip ede- rek her bir çalışanımızın sağlığının iyi olduğundan emin olmaya çalıştı. Çağrı merkezi çalışanlarımız da alınan önlemler kapsamında evden çalışma düzenine geçti. Müşteri temsil- cilerimizin evlerine ekipmanları kuruldu ve internet altyapısı sağlandı. Süreçleri- mizin verimli ve etkili bir şekilde devam etmesi için yöneticilerimiz gün içeri- sinde müşteri temsilcilerimiz ile sürekli iletişim halinde kaldılar. Tüm kanallar- dan 7/24 kesintisiz çağrı merkezi hiz- meti vermeye başladık ve vermeye de devam ediyoruz. Ülkemizdeki ilk koronavirüs vaka- sının açıklanmasından sonraki ilk 15 günde Vaillant Türkiye yetkili satıcıla- rının yüzde 70’i operasyonlarına devam etti. Nisan ayının başından itibaren ise yüzde 100 kapasite ile sahada 7/24 hiz- met vermeye devam ettik. Kesintisiz hizmetin ön plana çıktığı bu süreçte cihazların performansının yanı sıra satış sonrası hizmetlerde de yenilikler yaptık. Bu dönemde kulla- nıcılarımızın herhangi bir mağduriyet yaşamaması için tedarik zincirimizin tüm unsurlarıyla; tüm satış kadromuz ve yetkili satıcılarımız ile kesintisiz bir şekilde hizmet vermeye devam ettik. Tüm operasyonlarımızda kendi kadro- larımızla hizmet verdiğimiz için hızlı bir şekilde koordine olmayı başardık. Dış servis kullanan Vaillant harici tüm mar- kalarda operasyonlar aksarken, 7/24 kesintisiz müşteri memnuniyeti sunan satış sonrası servis altyapımız sektörde ortaya koyduğu farkla ön plana çıkmayı başardı. Bu süreçte satış hedefleriniz nelerdi, bunların ne kadarına ulaştınız? Yeni dönem hedef ve yeniliklerinizden de bahseder misiniz? Vaillant Türkiye olarak tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs pandemisi sürecinde sektörün güvenilir limanla- rından biri olduk. Vaillant Türkiye olarak bu dönemde görev ve sorumlulukları- mızın bilinciyle hareket ediyor, müşte- rilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyoruz. Her türlü değişime ayak uydurabilen yapımızla bu sürece de hızlı bir şekilde adapte olarak, yetkili satıcılarımızı, diğer paydaşlarımızı ve tüketicilerimizi koruyarak başarılı bir ilk yarı geçirdik. Pandemi ile değişim gösteren bu süreçten itibarımızı daha da güçlendi- rerek çıkmayı hedef olarak belirledik. Sürecin ilk başında işimizi etkileme- yecek düzeyde bazı aksaklıklar yaşa- sak da iş süreçlerimizdeki yaptığımız güncellemeler sayesinde sorunsuz bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekonomideki normale dönüş sinyal- leri ile birlikte geçen yıla oranla yüzde 30’un üzerinde büyüme elde etmeyi hedefliyoruz.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=