Tesisat Dergisi 295. Sayı (Temmuz 2020)

T esisat / Temmuz 2020 49 tesisat.com.tr rinden biri olarak tescillendik. Türkiye faaliyetlerimize başladığımız günden bu yana her geçen gün artan bir hacimle sektöre liderlik yapıyoruz. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de geniş ürün gamımız ve sistemlerimizle farklı alan- lar için çözümler geliştiriyoruz. Bu kap- samda ülkemizdeki faaliyetlerimizi; ticari ve domestik alanda bina teknolojileri, alt yapı uygulamaları, endüstri ve servis olmak üzere beş ayrı segmentte katego- rize ediyoruz. Bina teknolojilerinde, bireysel kul- lanıcıların yanı sıra iş merkezleri, hasta- neler, alışveriş merkezleri, üniversiteler hizmet alanlarımız arasında yer alıyor. Endüstriyel kuruluşların ihtiyaçlarını karşıladığımız endüstri segmentinde ise kendimizi kuruluşların bir parçası gibi görüyor ve ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiriyoruz. Bununla birlikte Wilo olarak müşteri memnuniyetinin yüksek kaliteli ürün, çözüm ve hizmet- ten geçtiğine inanıyor ve gerek yetkili servislerimiz gerek merkez servisimiz ile satış sonrası hizmetlerimizle de fark- lılaşıyoruz. Servis hizmetlerindeki yapılanmanız, çalışma şekliniz ve fark yarattığınız hizmetleriniz neler? Türkiye genelinde 75 yetkili servisi- miz ile kullanıcılarımıza hem online hem de fiziki olarak hizmet veriyoruz. Hiz- metimiz satın alım öncesinde başlıyor. Wilo’nun alanında uzman kadrosu tara- fından ihtiyaçlar doğrultusunda kullanım alanına göre en uygun ürün ve sistemler tespit ediliyor. Bunun akabinde cihazın montajı ve devreye alma hizmeti yine bizim tarafımızdan gerçekleştiriliyor. Cihazın kullanım ömrü boyunca peri- yodik bakımdan onarıma, yedek parça değişiminden mesleki eğitime kadar her alanda uzman servis kadromuzla kulla- nıcılarımıza 7/24 destek oluyoruz. Pompa sistemlerinde sürdürülebi- lir performans kritik önem taşıyor. Bu noktada Wilo olarak ürünlerin sorunsuz şekilde çalıştığını düzenli olarak kontrol etmek ve uzun vadede güvenilirliklerini korumak üzere müşterilerimize, ihtiyaç- larına göre özelleştirdiğimiz alternatifli bakım paketleri sunuyoruz. Standart, konfor ve premium adlı özelleştirilebilen bakım paketlerimiz ile kullanıcılarımıza, sistem ölçümünden analize, ilave garan- tiden aşınmış parça değişimine, teknik eğitimden ücretsiz ekstra servis hizme- tine, yazılım güncellemelerinden sistem optimizasyonuna kadar farklı seçenekler sunuyoruz. Böylelikle kullanıcılarımıza, cihazın kullanım ömrünün uzaması, cihaz onarım ve yedek parça maliyetleri- nin düşürülmesi, enerji ve sistem verim- liliğinin artırılması, verimliliğin artmasına bağlı olarak enerji tüketimmaliyetlerinin düşürülmesi, arızaların meydana gelme- den tespit edilerek çözülmesi, sistemin uzman personel tarafından sürekli kont- rol altında tutulması gibi pek çok avantaj sağlıyoruz. Pandemi dönemi servis hizmetlerinizi nasıl etkiledi? Servis hizmetleri ile ilgili pandemi döneminde nasıl bir strateji geliştirdiniz? Wilo olarak insanlar, ürünler ve hiz- metler arasında ağ bağlantıları oluştu- rarak akıllı çözümleri hayata geçirmek için pandemiden önce de dijitalleşme- den etkin şekilde yararlanıyorduk. Diji- talleşme, iş süreçlerimize de son beş yıldır iyice yerleşmiş durumda. Dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan pandemi dönemi ile birlikte Wilo Türkiye olarak iş yapış şekillerimizi hızla bu sürece adapte ettik. İş ortaklarımız ve müşte- rilerimizin dahil olabileceği zengin bir içeriği bulunan ve yakın zamanda hayata geçirdiğimiz projelerimizi yeni içerikler geliştirerek çok daha etkin bir şekilde kullanmaya başladık. Bu projelerimizden bir tanesi servis hizmetlerimize özel hazırladığımız mobil ve dijital çözümümüz Wilo-Live Assis- tant. Bu projemiz ile kullanıcılar, pompa ve pompa sistemleri hakkında tüm soru ve sorunları için bulundukları noktadan kolaylıkla servis hizmetlerimize ulaşarak canlı ve gerçek zamanlı video iletişimi ile destek alabiliyor. Wilo-Live Assistant ürün üzerinde çizimli anlatım, dosya gönderimi gibi sağladığı birçok özel- likle görüntülü konuşmanın ötesinde bir hizmet sunuyor. Servis hizmetlerimizi arayan ve görüntülü destek isteyen kullanıcılara SMS yoluyla bir erişim linki gönderiliyor. Kullanıcıların linke tıklayıp anlık kamera erişimine izin vermesiyle servis hizmetlerimiz sistemin kurulu bulunduğu alanı ve sistemle ilgili tüm detayları görerek yaşanan sorunla ilgili yönlendirmelerde bulunuyor ve sorunun çözülmesini sağlıyor. Bununla birlikte servis hizmetlerine 7/24 telefon desteği veya e-mail yoluyla ulaşma imkânı da sunuyoruz. Gelen tüm talepler hızlı ve etkin bir şekilde servis hizmetlerimiz tarafından yanıtlanıyor. Tüm bu çalışma- ların dışında sahada fiziksel bir ziyaretin gerekmesi durumunda ise ziyaretleri- mizi sadece kullanıcıların talepleri doğ- rultusunda önceden görüşerek karşı- lıklı onayların alınması, uygun koşulların sağlanması ve gerekli tüm tedbirlerin alınmasının ardından gerçekleştiriyoruz.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=