Tesisat Dergisi 295. Sayı (Temmuz 2020)

tesisat.com.tr 48 Tesisat / Temmuz 2020 Wilo, satın alım öncesi gerçekleştirdiği ücretsiz keşif ile doğru ürün tespitinden ihtiyaca yönelik geliştirilen bakım paketlerine, pandemi sürecinde geliştirdiği servis hizmeti projesinden garanti sürelerinin uzatılmasına kadar kullanıcılarına her koşulda destek veriyor. “Pandemi dönemi ile birlikte Wilo Türkiye olarak iş yapış şekillerimizi hızla bu sürece adapte ettik” diyen Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek, geliştirdikleri stratejiyi dergimize anlattı. SÖYLEŞİ “İŞ YAPIŞ ŞEKLİMİZİ HIZLA PANDEMİ SÜRECİNE ADAPTE ETTİK” WILO TÜRKİYE SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRÜ NECATİ ÖMER ZEYREK: Firmanız hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? Almanya’nın Dortmund kentinde, 1872 yılında bakır ve pirinç işleme fab- rikası olarak kurulan Wilo, 1928’de dün- yanın ilk sirkülasyon pompasını üreterek yerel oyunculuktan global oyunculuğa doğru ilk adımını attı. Sirkülasyon pom- pasının icadından bugüne birçok ilke imza atan sektörünün öncü markası haline geldi. Bugün binalarda, endüst- ride ve altyapı uygulamalarında ısıtma, soğutma, havalandırma sistemlerinin yanı sıra su temini ve atıksu uygulama- larında da kullanılan pompa sistemle- rinde sektörünün öncüsü olarak 10 bine yakın ürün çeşidiyle enerji kaynaklarının akıllı ve verimli kullanıldığı bir dünya için çözümler sunuyoruz. Markamız, insanlar, ürünler ve hizmetler arasında akıllı ağ bağlantıları oluşturup akıllı çözümleri hayata geçirmek amacıyla dijitalleşme- den maksimum seviyede yararlanmayı ve sürdürülebilir bir dünya için hayatı daha kolay hale getirmeyi hedefliyor. Wilo olarak Türkiye’deki faaliyetleri- mize ise 1992 yılında başladık ve 1997’de dünyadaki malzeme temin merkezle-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=