Tesisat Dergisi 289. Sayı (Ocak 2020)

tesisat.com.tr Tesisat / Ocak 2020 65 çalışanlarımız ve paydaşlarımızla hem kişisel eğitimlerin hem de mesleki ve teknik eğitimlerin gerekliliğine büyük önem veriyoruz. Özellikle yeni, tek- nolojik ve çevreci ürünler ve sistemler konusundaki öncü rolümüz sebebiyle eğitim de firmamızın çok önemli bir misyonu haline geldi”. “Öncelikle Form Grup iştiraki olan firmalarımız tarafından tedarikini sağ- ladığımız ürün ve sistemlerin montaj, bakım, arıza tespiti ve çözümü gibi satış sonrası hizmet faaliyetlerini Türkiye genelinde yetki verdiğimiz 225 civa- rındaki yetkili servis firması ile yerine getiriyoruz. Yetkili servislerimizin servis hizmetlerini firmamız prosedürlerine uygun bir şekilde eksiksiz ve kusursuz olarak yerine getirebilmeleri için fir- mamızın satış sonrası hizmetler pro- sedürlerini çok iyi bilmeleri ve hizmet verdikleri ürünlere ait teknik detaylara hakim olmaları gerekiyor. Bu sebeple tüm servislerimizi uygun dönemlerde bir araya getirerek yeni ürün, sistem ve teknolojilerle ilgili teknik eğitimler veriyoruz. Form Akademi bu amacımızı daha sağlıklı bir şekilde yerine getire- bilmek, teorik eğitimlerin dışında çalışır vaziyetteki cihazlar üzerinde uygula- malı eğitimleri de verebileceğimiz bir ortam yaratmak üzere kuruldu”. “Periyodik Eğitimler Sayesinde Müşteri Memnuniyetini En Üst Seviyede Tutuyoruz” “Ürünlerimizin satış ve pazarlama faaliyetlerinin daha sağlıklı bir şekilde yapılabilmesi için müşteri memnuniye- tinin sağlanmasının çok önemli oldu- ğunu düşünüyoruz. Müşterilerimiz hem sektör profesyonelleri hem yatırımcılar hem de son tüketici olduğundan müş- teri memnuniyeti tarafındaki en önemli önceliğimiz cihazların sorunsuz ve sağ- lıklı bir şekilde devreye alınması, ilerle- yen süreçte de ürün ve hizmetlerimizle ilgili problem yaşanmamasıdır. Form olarak her şeyden önce kendimizi part- nerlerimizin ve müşterilerimizin çözüm ortağı olarak görüyoruz. Bu sebeple periyodik olarak düzenlediğimiz tek- nik eğitimlere ve davranış eğitimlerine devam ederek servislerimizin teknik bilgi düzeyini arttırmayı, müşteri ilişki- leri konusunda deneyimlerini mükem- melleştirmeyi ve bunlarla bağlantılı olarak ürün gamımızla ilgili müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyoruz”. “Tüm Sektöre Ücretsiz Ürün ve Sistem Eğitimleri Verdik” “Sektöre olan katkılarımıza gelince, Form Akademi ile öncülük ettiğimiz ve 40 bin adedi aşkın cihazla pazar lideri olduğumuz su ve toprak kaynaklı ısı pompaları (AVM tipi) konusunda tüm sektöre ücretsiz ürün ve sistem eğitim- leri verdik. Son derece çevreci, yatırımcı ve kullanıcı dostu ürün ve sistemleri ülkeye getiren ve ilk uygulayan firma olmamızın getirdiği misyon ile sadece sektöre değil ülke ekonomisine de önemli bir katkı sağladığımızı düşü- nüyoruz. Yine benzer biçimde paket klimalar ve soğutma grupları başta diğer tüm merkezi sistem ürünleri ve bu ürünlerle birlikte uygulanacak yeni- likçi ve çevreci sistem çözümleri ile ilgili de uzun yıllardır sektördeki tüm pay- daşlarımıza, üniversite ve teknik lise öğrencilerine ve sektör STK’larına katkı sağladığımızı düşünüyoruz. Bunu hem sektörümüze karşı hem de ülkemize karşı misyon olarak görüyoruz”. Form Şirketler Grubu Yürütme Kurulu Başkanı Tunç Korun

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=