Tesisat Dergisi 288. Sayı (Aralık 2019)

HABERLER 40 Tesisat / Aralık 2019 tesisat.com.tr DemirDöküm 65 Yıllık Başarı Hikayesini Gençlerle Paylaştı D emirDöküm, İstanbul Tek- nik Üniversitesi (İTÜ) Yatırım Kulübü tarafından bu yıl 8'inci kez gerçekleştirilen Pazarlama ve Finans Zirvesi'nin Altın Sponsor'u oldu. "İlham Burada, Sen Neredesin?" motto- suyla düzenlenen, iş, sanat ve spor dün- yasının ünlü isimlerini bir araya getiren etkinlikte DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, DemirDöküm’ün 65 yıllık başarı hikayesini öğrencilerle paylaştı. İTÜ Maçka Mustafa Kemal Amfi- si’nde düzenlenen etkinlikte, Demir- Döküm’ün hikayesinin 1930’lu yılların başında Koç Holding Kurucusu Vehbi Koç’un bir döküm fabrikası kurmayı hayal etmesiyle başladığını belirten Erdem Ertuna; “1954 yılında ülkemi- zin ilk sanayi şirketlerinden biri olarak kurulan DemirDöküm, Türkiye'nin tari- hine, gelişimine tanıklık etti. Döküm radyatörden, sobaya, şofbenden fırına, panel radyatörden doğalgaz sobası, kombi ve yoğuşmalı kombiye kadar Türkiye'de sektörüne birçok ilki sundu. DemirDöküm, Bozüyük fabrikasında Ar-Ge çalışmaları, nitelikli çalışan gücü ve teknolojisiyle ürettiği ürün- leri bugün dünyanın 50 ülkesine ihraç ediyor" dedi. Bu yıl "İlham Burada, Sen Nerede- sin?" mottosuyla düzenlenen etkin- likte hayallerini nasıl başarı hikayesine dönüştürdüğünü de anlatan Erdem Ertuna, "Benim hikayem de 1980'ler- den gelen bir hayalle başladı. Kariyerim boyunca çalışmaktan, hayal etmek- ten ve hedeflerimden vazgeçmedim. Sizler de hangi işi yaparsanız yapın, nereye ulaşmak istediğinizi bugünden belirleyin. Yeteneklerinizi geliştirmek, hedeflediğiniz noktaya ulaşmak için öğrenmeye ve bilgiye yatırım yapın. Her zaman çok çalışın, ekip çalışmasına güvenin ve kariyer yolculuğunuzda öz eleştiri yapmaktan çekinmeyin. Tüm bunların yanında kendinize zaman ayırmayı da unutmayın" açıklamasını yaptı. n DemirDöküm Reklam Kampanyası ile İki Ödül Birden Aldı G eçtiğimiz yıl hayatta yapılan doğru seçimlerin bir ömür sür- düğüne dikkat çektiği reklam kampanyası ile pazarlama sektörünün en prestijli ödüllerini alan DemirDöküm, “Doğru Seçim” filminin yenisiyle bu kez Felis Başarı Ödülü’nün sahibi oldu. ErP geçişiyle birlikte yoğuşma teknoloji- sinin hayatlarını nasıl değiştireceğini merak eden tüketiciler için tasarladığı “Tasarruf Ölçer” uygulamasıyla Demir- Döküm, bu yıl 17’ncisi düzenlenen Altın Örümcek yarışmasında ise “En iyi mik- rosite” kategorisinde 3’üncülük ödü- lüne layık görüldü. Kompüter imzası taşıyan yeni rek- lam filminde; kendini kariyerine adamış bir kadının bir gün şantiyeden geçerken tesadüfen karşılaştığı sakat bir köpeği sahiplenmesiyle değişen hayatını ve sahiplenmenin verdiği huzuru duygusal ve samimi bir dille aktaran DemirDö- küm; bu kez Felis Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Dijital dünyayı odağına alan yeni filminde doğru seçimlerin verdiği huzuru ekranlara taşıyan DemirDöküm, Felis’in “Markalı İçerik ve Eğlence” bölü- münde “Online Markalı İçerik-Video” kategorisinde başarı ödülünü kazandı. Müşteri profili ve tüketici trend- leri doğrultusunda reklamın yanı sıra dijital dünyada hazırladığı projelerle adından söz ettiren DemirDöküm, ikinci ödülünü ise bu yıl 17’ncisi düzenlenen Altın Örümcek yarışmasından kazandı. ErP geçişiyle birlikte yoğuşma tekno- lojisinin hayatlarını nasıl değiştireceğini merak eden tüketicileri bilgilendirmek için tasarladığı “Tasarruf Ölçer” uygu- lamasıyla DemirDöküm, sektördeki ilk- lerine bir yenisini daha ekledi. Tasarruf Ölçer uygulamasıyla yoğuşmalı kombi kullanarak bir sezonda ne kadar tasar- ruf sağlandığını 3 adımda paylaşan DemirDöküm; Altın Örümcek’te “En iyi mikrosite” kategorisinde 3’üncülük ödülüne layık görüldü. n DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=