Tesisat Dergisi 283. Sayı (Temmuz 2019)

tesisat.com.tr Vaillant, Müşteri Deneyimini XCO’19’da Anlattı M üşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak ama- cıyla bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19”da, Vaillant Türkiye Pazar- lama Direktörü Hazım Bumin, müşteri deneyimine ilişkin bir konuşma yaptı. 28 Mayıs 2019 tarihinde İstanbul Bomontiada’da gerçekleştirilen zirvede müşteri dene- yimini zenginleştirmeye dair bir sunum yapan Bumin, “Müşteri deneyimini artırmak için müzelerden ilham alabilir miyiz?” diye sordu. Günümüzde ürün ve hizmetin arkasındaki hikayenin ön plana çıktığına dikkat çeken Bumin, ziyaretçi odaklı çalışmalara odaklanan müzelerin müşteri deneyimini farklı boyutlara ulaştırma yolundaki başarısını örnek olarak ele aldı. Hazım Bumin, “Pazarlama departmanlarının artık hikâye anlatımından hikâyeyi yaşatma aşamasına gelmiş olmaları gerekiyor. Çünkü insanlar hikayelerden etkilenir. Bir yandan fonksiyonel ve duygulara hitap eden sıcak bir iletişim kurarken diğer yandan “Beni al” mesajını kurgula- mamız gerekiyor. Müşteri artık ürün ve hizmeti içine alan komple deneyim arıyor. Ve bu deneyimi iyi bir şekilde anlatmak gerekiyor” diye konuştu. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=