Tesisat Dergisi 283. Sayı (Temmuz 2019)

HABERLER 32 Tesisat / Temmuz 2019 tesisat.com.tr DemirDöküm, “Müşterinin Yıldızları”nı Fabrikasında Ağırladı DemirDöküm’e Isıtma Kategorisinde A.L.F.A. Ödülü B eş yıllık gelişim planı dahilinde dönüşüm çalışmalarına hız kes- meden devam eden DemirDö- küm, sektörde müşteri memnuniyeti ve deneyiminde de referans noktası olmak için “Müşterinin Yıldızları” programını hayata geçirdi. Sabancı Üniversitesi EDU iş birliği ile oluşturulan “Etkili ve Müşteri Memnu- niyeti Odaklı Satış Eğitim” programına katılarak mağaza içi hizmet kalitesinde başarı sağlayıp, yapılan ölçümlerde müşteri memnuniyetinde yüzde 90 ve üzerinde skor elde eden DemirDöküm iş ortakları, “Müşterinin Yıldızları” prog- ramına dahil olabilecek. Satış noktaları; 3 ayda bir müşteri karşılama, müşteri ihtiyacını anlama, ürün sunumu, marka sunumu, itirazlarla başa çıkma ve satış süreçlerinde müşteri odaklı yaklaşım başlıklarında değerlendirilerek perfor- mansları ölçümlenecek. D ünyanın 50 ülkesine ısı konforu sunan DemirDöküm, müşteri beklentileri ve deneyimi ala- nında yürüttüğü çalışmalarla ödüle layık görüldü. Müşteri deneyimini 360 derece birbirine bağlı bir ağ olarak kurgulayan DemirDöküm, Marketing Türkiye dergisi tarafından bu yıl 5’incisi gerçekleştirilen A.L.F.A Ödülleri’nde “Isıtma Kategorisi”nde büyük ödülün sahibi oldu. Müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir ilişki kuran markaların onurlandırıldığı A.L.F.A Ödülleri’nde DemirDöküm, sektörün “Müşteri Dene- yimini En İyi Yöneten Markası- Custo- mer Brand” oldu. DemirDöküm’ün müşteri beklenti- lerini doğru tespit edip, en iyi deneyimi sunmak için “Müşteri Deneyim Plat- formu”nu kurduklarını belirten Demir- DemirDöküm, Ipsos tarafından Tür- kiye genelindeki 400 satış noktasında gerçekleştirilen araştırma kapsamında, müşteri memnuniyetinde yüzde 94 başarı elde eden 7 iş ortağını Bozü- yük fabrikasında ağırladı. DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, Yönetim Kurulu Üyesi Gürhan Çoban ve Pazarlama Direktörü Bilge Kıran’ın katılımı ile gerçekleşen organizasyonda iş ortakları panel, yedek parça, kombi, şofben, termosifon üretim tesisleri ile Ar-Ge merkezini dolaşarak detaylı bilgi sahibi oldular. DemirDöküm yönetici- leri, üstün başarı gösteren iş ortakla- rına plaketlerini takdim ederken, Ar-Ge departmanında onlara özel hazırlanan kombi, şofben ve panel ürünlerinin küçük prototiplerini hediye etti. DemirDöküm, Türkiye’nin dört bir yanında üstün teknolojiye sahip ürünlerini tüketicileriyle buluşturan ve yapılan araştırmalarda yüzde 90’nın üzerinde müşteri memnuniyeti başarısı gösteren 45 satış noktasına program kapsamında “Müşteri Memnuniyeti Mükemmellik Ödülü” verdi. Müşterile- rine üst düzey memnuniyet sağlayan satış noktaları, ayrıca mükemmellik başarısını mağaza girişlerinde de eti- ketle sergilemeye başladı. n deneyimini sunmayı hedefliyoruz. Beş yıllık gelişim planımız dahilinde, 2016 yılında “DemirDöküm Perakende Per- formans Ölçümleme Sistemi”ni 2018’de ise sektörümüzün ilk üniversite iş birliği ile DemirDöküm Akademi’yi kurduk. Hizmet verdiğimiz sektörde eskiden tüketiciler ürün tercihlerini teknik bilgi ve donanıma güvenerek yaparken, günümüzde süreçler araştırma ve karşı- laştırmanın da dahil olduğu ve sorgula- yıcı bir süreçle gerçekleşiyor. İlk temas sürecinden, satış ve satış sonrasına kadar sektörde benzeri olmayan bir yapı kurmak için geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz platform ile ilk yıldan önemli kazanımlar elde ettik. Müşteri Deneyimi Platformu’nu geliştirmek için her yıl 1 milyon TL yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi. n Döküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, “Yaptığımız pazar araştırmaları, iş ortaklarımızın ihtiyaçları ve müşteri beklentilerine yönelik hayata geçirdi- ğimiz platform ile hizmet verdiğimiz sektörde en iyi müşteri memnuniyetini,

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=