Tesisat Dergisi 283. Sayı (Temmuz 2019)
HABERLER 20 Tesisat / Temmuz 2019 tesisat.com.tr Alarko Carrier, “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası’’ Listesinde Alarko Carrier, Ürünleri Hakkında Yetkili Satıcılarına Eğitim Verdi D eğişen tüketici ihtiyaç ve bek- lentilerine paralel olarak ürün yelpazesini zenginleştiren Alarko Carrier, tüketicilerin beğenisine sunduğu yeni ürünleri hakkında yetkili satıcılarına eğitim verdi. Adana Büro’ya bağlı yetkili satıcılara yönelik düzenle- nen eğitimlerde Yeni Seri Toshiba Seiya Split Klima ile ALDP Paslanmaz Hidrofor ve Isı Pompası hakkında bilgi paylaşıldı. Alarko Carrier Genel Müdürü Cem Akan, Bayilik Satış Direktörü Koray Fedar ve Pazarlama Direktörü Volkan Arslan’ın da katıldığı eğitimin açılış konuşmasını Ankara Büro Bayilik Satış Müdürü Ali İsmet Koçak yaptı. Eğitimde, Ürün Yöneticisi Dilara Sevindik Yeni Seri Toshiba Seiya Split klimalar hakkında kapsamlı bir sunum paylaştı. Ürün Müdürü Cüneyt Bulca da ALDP paslanmaz hidroforu tanıtarak, cihaz seçiminde dikkat edilmesi gere- ken konular ve ürünün rakiplerinden ayrışan üstün teknik özelliklerinin nihai tüketiciye ne tür faydalar sağlayacağı gibi konularda analizler aktardı. Ayrıca Optima Sirkülasyon Pompaları hakkında bilgi verdi. İş Geliştirme Müdürü Özgen Çoğulu ise ısı pompası serilerini tanı- tarak seçim programı hakkında bilgi verdi ve örnek tesisat şemaları üzerin- den kurulumda dikkat edilecek noktaları anlattı. İklimlendirme sektörünün öncü markası Alarko Carrier, teknik servis ve yetkili satıcılarının değişen tüketici ihti- yaç ve beklentilerini en doğru şekilde anlamaları ve en hızlı şekilde çözümle- meleri için ülke genelinde düzenlediği eğitimlere devam edecek. n A larko Carrier, bağımsız uluslara- rası marka değerlendirme kuru- luşu Brand Finance’in 2007’den bu yana yayınladığı “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası” listesinde bir kez daha yer aldı. Yakaladığı istikrarlı başa- rıyla, 2017’den bu yana listede bulunan Alarko Carrier, ısıtma-soğutma-havalan- dırma kategorisindeki tek marka olma başarısını gösterdi. Brand Finance bu araştırmasında, markaların son 3 yıl içinde Kamu Aydın- latma Platformu’yla (KAP) paylaştıkları finansal verilerle “Marka Gücü Endeksi’ ve ‘Hak Bedeli Oranı’ gibi bilgileri yorumlayarak gelecek 5 yıla dair bir projeksiyon çıkarttı ve ilk 100’e giren firmaları belirledi. Alarko Carrier Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk, konuyla ilgili yaptığı açık- lamada “Brand Finance gibi uluslararası bağımsız bir değerlendirme kuruluşu tarafından 3 yıl üst üste bu listede yer almak bizim için çok değerli. Küresel- leşen dünya ekonomi- sinde global bir oyuncu olmak için marka değeri yaratmak, bunu korumak ve sürekli yükseltmek için yatırımlara devam etmek büyük önem taşıyor. Alarko Carrier olarak biz de bu bilinçle yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Listedeki ısıtma-so- ğutma-havalandırma kategorisindeki tek marka olmanın da haklı gururunu yaşıyoruz” dedi. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=