Tesisat Dergisi 281. Sayı (Mayıs 2019)

HABERLER 44 Tesisat / Mayıs 2019 tesisat.com.tr Vaillant’ın Tavşanı 120 Yaşında I sıtma sektörünün öncü kuruluşu Vaillant’ın ünlü sembolü Vaillant Tavşanı 120. yaşını kutluyor. Vail- lant’ın kuruluşundan 25 yıl sonra logo olarak markanın ismi- nin yanında yer almaya başlayan yumurtadan çıkan tavşan, halen tüm dünyada milyon- larca evde kalite, kon- for ve tasarrufu tem- sil ediyor. Vaillant’ın temellerini 1874 yılında atan Johann Vaillant, insanların konfor ihtiyaçlarının yanı sıra markasının geleceğine dair öngö- rülerini karşılayan sembolü, markanın kuruluşundan 25 yıl sonra, 1899 yılında buldu. Johann Vaillant’ın Paskalya Bay- ramı’nda bir dergide rastladığı, yumur- tadan çıkan tavşan figürü markanın logosu oldu. . 1920’lerde profesyonel bir pazarlama departmanı ile marka iletişi- mini ileriye taşıyan Vaillant, 1930 yılında daha sade, daha modern ve kullanışlı yeni bir logo ile devam etme kararı aldı. Hem Vaillant’ın tavşanını içinde barın- dıran hem de Vaillant markasını öne çıkaran, zamanın ötesinde bir anlayışla tasarlanan yeni logoda tavşanın içinden çıktığı yumurta, şık bir grafik dokunuşla varlığını sürdürdü. Vaillant, 1991’de logoda yeniden önemli bazı değişiklik- ler yaptı. Markanın tasarım ekibi tavşan figürünü yumuşatırken Vaillant yazısını da yumurtanın dışına çıkardı. 1991’deki değişimden 2 yıl sonra, bu kez asıl radi- kal değişiklik yapıldı ve Vaillant logosu, özgün yeşil rengine kavuştu. Sonraki yıllarda renkte ve yazı karakterinde bazı küçük değişiklikler, düzenleme- ler yapılsa da yumurtanın içinden bize bakan o tavşan 120 yıldır bulunduğu tüm mekanlara konfor getiriyor. n Friterm, İhracat Pazarını Genişletecek F riterm, Hamon D’Hondt firma- sıyla güç santralleri, veri merkez- leri, yenilenebilir enerji ve proses soğutma alanı ile birlikte hava koşullan- dırma amaçlı yüksek kaliteli ürünlerin mühendislik çözümlerinin müşteriyle buluşmasına dayanan kapsamlı part- nerlik anlaşmasını 26 Şubat’ta Friterm Tuzla Merkez Ofisi’nde imzaladı. İki taraf için de orta ve uzun dönem stratejilerine uygun bu işbirliği saye- sinde daha fazla müşteriye ulaşarak yüksek deneyim gerektiren projelerin tamamlanması hedefleniyor. n Vaillant’tan Yetkili Satıcılarına Ziyaret V aillant, Türkiye’deki yetkili satıcı- larını motive etmek ve gelecek hedeflerini paylaşmak üzere düzenli olarak gerçekleştirdiği yetkili satıcı ziyaretlerine devam ediyor. Bu kapsamda 26 -28 Mart 2019 tarihleri arasında gerçekleştirilen ziyaretlerde Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel ile Vaillant Türkiye Satış ve Pazar- lama Direktörü Erol Kayaoğlu, yetkili satıcılarla bir araya gelerek Vaillant ve Protherm’in ürün gamına ilişkin fikir ve önerilerini dinledi. Yetkili satıcıların yılın ilk aylarına yönelik performansla- rının değerlendirildiği ziyarette Avdel ve Kayaoğlu, dönemsel kampanyaların etkinliği ve pazar payı gelişimleri hak- kında da bilgi aldı. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=