Tesisat Dergisi 281. Sayı (Mayıs 2019)

HABERLER 34 Tesisat / Mayıs 2019 tesisat.com.tr DemirDöküm, İzmirli İş Ortağına Hediye Aracını Teslim Etti D emirDöküm, sadakat programı DemirClub ile iş ortaklarına kazandırmaya devam ediyor. İçeriği ve sağladığı avantajlarla iş süreçlerinde yeni bir dönem başlatan DemirClub’ın hediye havuzunda en yüksek puana sahip olan Dacia Dok- ker araç hediyesi, kazanan iş ortağına teslim edildi. Toplamda 2 bin 300 firmanın yer aldığı DemirClub’ı 2018 yılında etkin kul- lanan ve program kapsamında kazan- dığı puanlarla araç almaya hak kazanan BTU Mühendisliğin ödülü törenle teslim edildi. DemirDöküm’ün İstanbul Genel Müdürlük binasında gerçekleştirilen tören; BTU Mühendisliğin sahibi Murat Akbaş, DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, Satış Direktörü Ufuk Atan, Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, İzmir Bölge Müdürü Yekta Öza- tağan ve Müşteri Sadakat Programı Uzmanı Ertan Evkuran’ın katılımıyla gerçekleşti. n DemirDöküm, İstanbul İç Tesisat Buluşması’na Sponsorluk Yaptı D emirDöküm, bu yıl 3’üncüsü gerçekleşen İstanbul İç Tesi- sat Buluşması’nın ana spon- soru oldu. Enerji verimliliği, bölgesel mevzuatlar, enerji sektöründe ulusal yeterlilik sisteminin gelişimi, yeni nesil ürünler, tüketici yaklaşımı ve regülas- yon konularının ele alındığı etkinlikte DemirDöküm Satış Direktörü Ufuk Atan ve DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran konuşmacı olarak katıldı. Türkiye ısıtma ve doğalgazlı ısıtıcı- lar sektörünün 8 milyar TL’lik iç pazar hacmi bulunduğuna dikkat çeken DemirDöküm Satış Direktörü Ufuk Atan, “Sektörümüz her yıl istikrarlı bir şekilde büyümesini sürdürüyor. 1 milyar dolar- lık ihracat hacmi bulunan sektörümüz, istihdam, üretim, Ar-Ge ve yenilikçi tek- noloji yatırımı konusunda da Türkiye’de katma değer sağlamaya devam ediyor. Türkiye’den dünyanın dört bir yanına 1 milyon adet kombi ihraç ediyoruz” dedi. DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran ise enerji verimliliği, tüke- tici yaklaşımı ve bu konuda atılması gereken adımları katılımcılarla paylaştı. Konuşmasında beyaz eşya, otomotiv, aydınlatma ve iklimlendirme sektö- ründe hayata geçen enerji verimliliği uygulamaları hakkında bilgi veren Bilge Kıran, tüketicilerin tasarruf davranış sık- lığı ile ekonomik ve çevre kaygısı arasın- daki ilişkileri değerlendirdi. Etkinlikte kombi satın alma ve araş- tırma sürecini 15 gün olarak açıklayan Kıran; “Tüketicilerin günümüzdeki satın alacakları ürünlerde ilk dikkat ettiği nokta enerji tasarrufu. Yeni nesil kom- bilerde, ürünün uzun ömürlü olması, markanın güvenilirliği, kombi alanındaki uzmanlığı ve tavsiye edilmesi tüketici- lerin ürün araştırmalarında öncelikleri arasında. Öte yandan tüketicilerin yeni kombi satın alma arayışındaki süreçte sessizlik, kolay kullanım da ön plana çıkıyor” dedi. n DemirDöküm Satış Direktörü Ufuk Atan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=