Tesisat Dergisi 281. Sayı (Mayıs 2019)
HABERLER 26 Tesisat / Mayıs 2019 tesisat.com.tr Armacell Yalıtım Ürünleri, Merit Otel Kıbrıs’ta Tercih Edildi Armacell 2018 Yılında Stratejik Yatırımlar ile Büyüdü A rmacell Yalıtım'ın ısı yalıtım özelliği sağlayan elastomerik kauçuk ürünleri, seçkin Otelle- rin mekanik tesisat projelerinde kulla- nılmaya devam ediyor. Armacell Yalıtım Elastomerik Kauçuk Yalıtım Ürünleri, Merit Otel Kıbrıs’ta iklimlendirme tesi- satlarında Proses Mühendislik iş birliği ile tercih edildi. Yapıların iklimlendirme tesisatlarında Armacell Yalıtım'ın geniş ürün gamı; mükemmel ısı yalıtım özel- liği, güçlü su buhar difüzyon direnci ve tam bir yoğuşma kontrolü sağlaması ile tercih ediliyor. n A rmacell 2018 yılının mali sonuç- larını açıkladı; net satışlarını 610.3 milyon Avro’ya çıkardı. Bu olumlu performans, zayıflayan ABD doları karşısında güçlü dönüşüm döneminde sağlandı. Armacell gele- cekteki büyümesini devam ettirmek için üretim sahalarını iyileştirmeye, ürün portföyünü genişletmeye ve yeniliğe önemli stratejik yatırımlar yaptı. Stra- tejik yatırım programının bir parçası olarak, Armacell üretim ayağını yeniden düzenledi ve 2018 yılında üç kıtada üç şirkete yatırım yaptı: Kanadalı Insugu- ard, boru destek çözümleri konusunda uzman olan TB Concept Inc., Çinli bir elastomerik yalıtım köpüğü üreticisi Guangdong De Xu Yalıtım Malzemeleri Ltd. Şti. ve yakın bir zamanda akustik yalıtım çözümleri üreticisi olan Guarto SRL. Armacell Group Başkanı ve CEO’su Patrick Mathieu, “2018 yılında yalıtım sektöründe sağlam kararlar aldık ve stratejik yatırım programımızı başarıyla uyguladık. Bunlar: yeşil alan üretim tesi- simiz olan Bahreyn’deki inşaat alanımız, Brezilya’daki yeni sürekli elastomerik üretim hattımız, ABD’nin Oklahoma ve Batı Virginia’daki tesislerimizde tekno- loji yatırımlarımız ve Çin’deki ilave PET üretim kapasitemizin artışı olarak ifade edebiliriz. Geçtiğimiz yıl, değişken bir piyasa ortamında, FX ve hammadde kaynaklı sorunlara rağmen güçlü bir finansal performans sunduk. Sürdürüle- bilir kârlı büyüme Armacell’in ana odak noktasıdır ve önemlidir” dedi. n Baymak’a Muse Awards’tan 2 Ödül B aymak, 2012 yılından bu yana dünya- nın her yerinden gelen yaratıcı fikir ve konseptlerin sektörün önde gelen pro- fesyonelleri tarafından değerlendirildiği Muse Creative Awards’ta iki ödül kazandı. Internati- onal Awards Associates (IAA) tarafından des- teklenen ve bu yıl 42 ülkeden 2000 projenin değerlendirildiği Muse Creative Awards’ta Baymak, “Çocuk Videoları” ve “Marka Strate- jisi” kategorilerinde ödüle layık görüldü. Her yaştan tüketiciye farklı içeriklerin yer aldığı sos- yal medya hesaplarında çocukları konuk eden Baymak, “Samimi ve bizden biri” olan marka kimliğini sosyal medya hesabında gerçekleş- tirdiği özel gün ve gerçek zamanlı içerikler ile güçlendirerek uluslararası ödülün sahibi oldu. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=