Tesisat Dergisi 271. Sayı (Temmuz 2018)

HABERLER 20 Tesisat / Temmuz 2018 tesisat.com.tr DemirDöküm Akademi Eğitimlerinden 354 Kişi Faydalandı Dünyanın Tam Panaromik En Büyük Müzesi BOREAS’ı Tercih Etti D ünyaca ünlü tarihçi merhum Prof. Dr. Halil İnalcık'ın başdanışmanlığını yaptığı Panorama 1326 Bursa Fetih Müzesi, "yeşil bina" konseptinde tasarlandı. 4 bin 300 metrekare alan üzerine inşa edilen dünyanın tam panoramik en büyük müzesi, yaklaşık olarak 35 milyon TL’ye mal oldu. Ekolojik mimarlık anlayışının gerekliliklerini yerine getirdi. “Enerji Verim- liliği” ilkesine göre Yeşil Bina formunda inşa edilen müzede, enerji verimliliği yüksek, Eurovent’e göre TB1 Isı Köprüsüzlük Sınıfındaki BOREAS klima santralleri tercih edildi. Sorption rotorlu klima santralleri, yakında hizmete girecek müzenin yılda 350.000’i bulması beklenen ziyaretçisine sağlıklı iç ortam havası sağlarken, müzenin işletme ekonomisine de katkı sağlayacak. n D emirDöküm, Sabancı Üniver- sitesi EDU Yönetici Geliştirme Birimi iş birliğiyle hayata geçir- diği DemirDöküm Akademi ile saha organizasyonunu geliştirmeyi ve müş- teri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. DemirDöküm bu projeyle, iş ortakları ve satış noktalarının çalışanlarına günü- müz trendlerine uygun olarak geliş- tirilmiş, değer odaklı satış eğitimleri vererek gelişimlerini destekliyor. Değer odaklı satış eğitimi içeriğiyle sektörde fark yaratan eğitimlerden şimdiye dek 10 farklı şehirde 354 kişi faydalandı. DemirDöküm Akademi eğitimleri bugüne dek İstanbul, Düzce, Bursa, Ankara, Samsun, Adana, İskenderun, Diyarbakır, İzmir ve Antalya olmak üzere 10 farklı şehirde düzenlendi. Günümüzün değişen trendleri doğrultusunda müşteri memnuniye- tinin sadece ürün bilgisi ve satış tek- nikleriyle mümkün olmadığını belirten DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna; “Tüketicimize sağla- dığımız avantajları iş ortaklarımız ve satış noktalarımız aracılığıyla artırmayı hedefliyoruz. DemirDöküm Akademi kapsamında iş ortaklarımıza; güçlü markaya giden yol, tüketici beklenti- lerini anlama, ihtiyaçlara uygun doğru çözümler sunma, ürün ve marka fayda- larını marka hizmet kalitesi standart- larında aktarma gibi konu başlıkları altında değer odaklı satış eğitimleri verdik. Bu eğitimler sayesinde müş- terilerimize mağazadan içeri girdikleri andan, çıktığı ana kadar, hatta evle- rinde ürünlerini kullanmaya başladıkları zamana kadar uzanan yolculuğunda sorunsuz bir deneyim ve memnuniyet sunmayı hedefliyoruz” dedi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=