Tesisat Dergisi 245. Sayı (Mayıs 2016)
64 Tesisat Dergisi Sayı 245 - Mayıs 2016 HABERLER Arçelik A.b., ankastre ürünler, iklimlendirme, ŦsŦtma, muƞak, aydŦnlatma, elektronik çözümler (Tv, Video- wall, ödeme sistemleri) alanlarŦnda kurumsal hizmet- leriyle fark yaraƨyor. Arçelik son olarak Beylikdüzü Beykent bölgesinde ilk etabŦ hayata geçen ve ikinci etabŦnŦn inƔasŦ süren Kalekent projesinin, iƔ ortaklarŦ arasŦnda yerini aldŦ. Kalekent Projesi’ni Gül 7nƔaat, Liv YapŦ ve 3SKale Grubu ortaklaƔa yürütüyor. Arçelik, 100 bin metrekare arazi üzerine kurulu Ka- lekent projesi kapsamŦnda ankastre muƞak ürünleri ve klimalarŦyla lüksü tükeƟcilerin hizmeƟne sunuyor. Projenin ilk etabŦndaki 700 dairede ürünleriyle çö- züm ortaŒŦ olan Arçelik, projenin ikinci etabŦna da ürünleriyle dokunuyor. Kalekent projesi dahilinde Arçelik, 1421 adet ankastre ķrŦn, ankastre ocak, dav- lumbaz, ankastre bulaƔŦk makinesiyle muƞaklara ƔŦk- lŦk kaƨyor. Projede ayrŦca 1421 adet 12000 BTU klima yer alŦyor. Kalekent Projesi’ne Arçelik Dokunuşu Arçelik, dairelerini teslim alan konut sahiplerini kar- ƔŦlamak için de hoƔ sürprizler hazŦrladŦ. Tasarlanan stantlarda konut sahiplerine kahve ikramŦ eƔliŒinde ‘hayŦrlŦ olsun’ diyecek olan Arçelik, evlerinde ihƟyaç olabilecek diŒer ürünleri tanŦƨrken bir yandan da kendilerine özel kampanyalar hakkŦnda bilgi verecek. Arçelik ayrŦca ikinci etabŦn teslim tarihine yaklaƔŦldŦ- ŒŦnda havalarŦn da güzelleƔmesiyle birlikte çeƔitli pi- Ɣirme etkinlikleriyle keyiŇi anlar yaƔatacak. DemirDöküm, sektördeki baƔarŦ- larŦna bir yenisini daha ekledi. Pa- zarlama bütçesinin yüzde 20’sini online ileƟƔime ayŦran DemirDöküm, Türkiye’nin sosyal medyayŦ en iyi kullanan Ɣirketlerinin yer aldŦŒŦ en baƔarŦlŦ markalar listesine girmeyi baƔardŦ. Dip- lomacy.Live taraķndan hazŦrlanan, Türkiye’de ilk kez yüzlerce markanŦn internet sitesi, sosyal aŒ hesabŦ, sayfalarŦ, kanallarŦ ve mobil uygulamalarŦnŦn dünya standartlarŦnda incelendiŒi “Sosyal Marka 100” liste- sinde DemirDöküm; ŦsŦtma, soŒutma ve iklimlendir- me sektöründen giren tek marka oldu. Diplomacy.Live taraķndan geliƔƟrilen, Dijital AraƔƨr- malar DerneŒi liderliŒinde bu yŦl ilk kez hazŦrlanan Sosyal Marka 100 listesi, Capital500, ISO500 ve po- püler sosyal aŒlarda öne çŦkan markalarŦn arasŦndan web siteleri, mobil uygulamalar ve sosyal medya he- saplarŦ dikkate alŦnarak gerçekleƔƟrildi. Her 3 ayda bir güncellenmesi planlanan Sosyal Marka 100 listesinin metodolojisi dijital varlŦk, sahip olunan varlŦklarŦn kiƔiselleƔƟrmesi, güncelliŒi, etkileƔimi, yaraƴŒŦ etki DemirDöküm‘Sosyal Marka 100’ Listesinde Sektöründe Tek Marka Olarak Yerini Aldı gibi 158 göstergeden oluƔan pa- rametreler ŦƔŦŒŦnda oluƔturuldu. DemirDöküm’ün dijital yaƨrŦmlarŦ hakkŦnda bilgi ve- ren YöneƟm Kurulu Üyesi Erdem Ertuna; “2014’te dijitalin toplam pazarlama yaƨrŦmlarŦmŦz içerisinde- ki payŦ %4 civarŦndayken, 2015’te bu rakamŦ %12’ye çŦkardŦk. 2016’da ise pazarlama bütçemizin %20’sini dijitale ayŦrdŦk. Dijital mecralara yapƨŒŦmŦz yaƨrŦm- larŦn sonuçlarŦndan oldukça memnunuz” dedi. Ertu- na, Ɣöyle devam eƫ: “Yeni tükeƟciye ulaƔmak adŦna gerçekleƔƟrdiŒimiz araƔƨrmalar sonucunda dijitalleƔ- meye odaklandŦk. Bu alandaki dönüƔüm stratejimizi, Türkiye’nin yeni teknolojilere uyum hŦzŦnŦ baz alarak geliƔƟrdik. Öte yandan dijitalleƔmeyi sadece ileƟƔim olarak görmüyoruz, iƔ süreçlerimizin yöneƟmine de kaƨyoruz. GeçƟŒimiz yŦl bu anlayŦƔla CRM altyapŦmŦzŦ yeniledik ve yetkili saƨcŦlarŦmŦz ile saƨƔ noktalarŦmŦz arasŦndaki sinerjiyi arƨrmak için Demir Club Progra- mŦmŦzŦ geliƔƟrerek özel bir sosyal aŒ yaƨrŦmŦ yapƨk. bu anda bu sistem üzerinden 3 bini aƔkŦn Įrmaya in- terakƟf bir eriƔimimiz var.”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=