Tesisat Dergisi 24. Sayı (Kasım-Aralık 1996)

Alhson YALÇIN SÖYLEŞ İ■INTERVIEW yç öakzımyoe mr iiszeg, ebri rekytaiğl ıitnı me isnoarnuı ynuo roulmd u. ğ u n a ve b i z i m S. BULAK : İzocam, uzun yıllardır ithal etmek yerine, teknolojisini geliştirerek üretmeyi politika olarak benimseyen ve ülke ekonomisine katkı sağlayan bir kuruluş. İthal etmek yerine zor olanı seçerek üretime yönelmenizin nedenlerini açıklayarak konuyu değerlendirir misiniz? A. İ. YALÇIN : Bilinen ve ticari olarak dünyada k b u ü l n l a y n e ı s l a i n n d i e n ş h a a at v a y a v l ı e t ı y m a m g a a z l z e h m a e p l s e e r i d , e g r e e n k e l ı d s e ı gn ee dç ierngl ee ,nml i ğa li znei mdeül şeür rgme nee lpdreehnasvi ba il enlii okludlul aknl aı rrı. i çBi nu nk ua kl l al inyıemmyaelriiyneet lyearki nı nd eünr etçiol mk eel itdki irlleenr .i rİlzeor c. aOmn ud na oi çt ui nz yıl önce bu gerekçe ile kurulmuş idi. Tabii, o zamanki di t üh şaül ni kü al emb ei l isri , pa oml iat ibkuagl aürnı nİ ızno cdaamk hu er uml uişçt ap i yr oa ls aodyan, ahdeı ğmı döezedllıişğairnıddea arreakmabaektgeedreekbiirli.yor ise sebebini ürünlerinin S. BULAK : Günümüzde bu sanayiin teknolojik gelişimlerine ve ürün gamının yerli üretim olarak genişlemesine öncülük ediyorsunuz. Bu koşulların getirdiği sorumluluğun ve geniş bir ürün gamına sahip olmanın avantaj ve dezavantajları nelerdir? A. İ. YALÇIN : Türk Sanayii kabuk değiştiriyor ve üBruegt iücni i tl eü kt üekt iectiinc ii na raarstıannd abki il i knucvi vveet dreenk ga ebleetri ind se uğ ni şdi yu oğ ru. ak ol tne ur nmaut inful e rm ku ahraşfıaszı na deat mü re es ti ni cei ni imn ktaenk yboi rk . üSr üünr e ikl lei ç oü ö r la z ü r ü n a m ü k n d le e r e ğ i s i s ş i u r e n i n a o i b h l i t m l i m y a a e k ç k l a g ç r e oı r k g e kö t i r y e ü o h p r l , i . d k A a e y h l n i a c b k a o i , r l h a a ty u l e vz n e a ü k erkeotntioğminiikz . Bugün y tE a a P m l S ıt a ı v mm e e m P n a o l y l z i e e ü r m r l e i e t l a k e n a r y i y n n a e a l k ı k t a ı la r m ş r ı a p g a e d z l a i a ş y e r a ı n n l ı a t a m g m e i a r n m ç e e r e k a n ç l i i t y h p ü a o n l l e i t d e ik a s a y a l a s a l l r ı ı Türkiye'de hala bina yalıtımının mecburi standart kapsamına alınıp alınmaması tartışılıyor. izocam ısrarla, Avrupa uygulamalarını, resmi kurum ve kuruluşlara, belediyelere, toplu konut yapımı yüklenen müteahhitlere bütün kademeleri ile izaha ve iknaya çalışıyor. yi l öe nylaeknlda işrammeazz ivs ee kk uy lal al nnı ızc ıİ lzaor ıc da omğ rdue yğ ai l l ıbt ıümt üçnö zü ül kme l ze ar irnaer görür. S. BULAK Ülkemiz izolasyon malzemeleri sektöründe faaliyet gösteren firmaların tüketiciye zamanında ve yeterli hizmeti verebilmesi ve müşteri memnuniyetini sağlaması için ne tür organizasyonlar oluşturulmalıdır? İzocam'ın bu konuyla ilgili çalışmalarından ve organizasyon yapısından söz edermisiniz? A. İ. YALÇIN : Türkiye'de faaliyet gösteren yalıtım d mz o o a ğ r l u z ru e n l m t l u u e s l s u ui n ğ ü d u r a e m v t a i e c r s i d e vı le r e. y u i A t y ü v g k r u e u l t a p i y c a i ı y c 'l e ı ı l a a m r n ı l e n a s ı t n m le a sk i v t z a e in ş i l ka s n o r a ı r m u et n ı m z uz e a şbiirl ikneçtl iemn di zi ri inl mi leesti i vş iemr efsamai l ikyuertul emr iv ieç ki nudr ue l ut şül ka redt ai c bi ni ni na ya na ll aı ttı tmı ğ sı mt aınzddaar tşl aa şr ıı rnııynoor ll ua şr .t uÇrüunl mk üa soı nç al abrabs ıu bi uş ll eurni dçuoğkut na nu çmöazl zme mü şel sei r b; ehl lei rv ue ykgoun lt ar oml ak ne ısni n .k Tu ül lrakni yme a' dseı hgael ar ebki en na yt aarltı ıtşı mı l ııynoı nr . mİ zeoccbaumr i ısstraanrdl aa,r dAkv ar upps aa mu yı ngaual al ı mn ı apl aa lrı ınnmı , ar me sams iı yk üu rkul emn evne mk uürtue lauhşhl ai trlae,r eb ebl eüdt üi yne lkear de e, mt oepl leur i k iol ne uitzya ah pa ı mv eı ikkensai my al e rçea dl ıeş ıuyyogr u. nAmy naıl zzeammeainl ed aa nbauh t ba ri l ti ensclei mu hl ai zş mm eı şt vbearyei byial mp ıeskı n ai ç ki navuuyşgmual ayma aç ael sı şaısyloarruı nzı k o m p l e b i l e n b i r . S. BULAK : Firmaların ürünlerinin tüketicilere ulaşmasında "yetkili satıcılar" çok önemli bir unsur. Ülkemiz koşullarında firmaların satış organizasyonları ile ilgili düşün�eleriniz nelerdir? Tüketiciye sağlıklı ve sürekliliği olan hizmet götürebilmek için siz hangi noktalara dikkat ediyorsunuz? TESİSAT DERGİ Si SAYI 24

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=