Tesisat Dergisi 225. Sayı (Eylül 2014)

59 Tesisat Dergisi Say× 225 - Eylül 2014 SÖYLEûú “Vaillant, baù×ms×z üikayet yönetimi sitesi olan www.sikay- etvar.com ’un yapt×ù× deùerlendirmeye göre, müüteri üikay- etlerine h×zl× ve etkili üekilde çözüm sunarak “Kombi ve Termosifon Sektöründe” 2014 ikinci çeyrek üikayet endeks sonuçlar×nda en baüar×l× üirket oldu” soùutma cihazlar× bulunmaktad×r Özellikle Vaillant’×n 140 y×ld×r, kuruluüundan bugüne geçen zaman içerisinde kombi,üofben,ter- mosifon gibi ürünlerin mucidi olmuü ve bu ve benzeri ürünlerin geliümesinde de çok büyük katk×lar× olmuütur. Biz Vaillant Group olarak günümüzde ye- nilenebilir enerji kaynaklar×na ait ürünlere odaklanm×ü bir firmay×z ve bu ürünlerin gelecekte tüketiciler için yeni trendler ya- ratacaù×n× biliyoruz, Ar-Ge’ye büyük önem veriyoruz ve büyük yat×r×mlar yap×yoruz. Ürünlerimizde fark yaratacak, markam×za özgü birçok yenilikler yarat×yoruz ve sek- törümüze öncülük yap×yoruz. Vaillant’×n ürünlerinde 3.000’ni aüan kendisine ait patenti bulunmaktad×r. Her y×l onlarca yeni patente imza atan bir firmay×z. Ayr×ca ürünlerimiz her y×l bir çok dizayn ve tek- noloji ödülleri kazanmaktad×r. Son 5 y×lda ürünlerimiz 60’tan fazla ödül kazanm×üt×r. En son Almanya’n×n sürdürülebilirlik ödülü de Vaillant mikrokojenerasyon ürününe verilmiütir. 2014 y×l×nda trendi giderek artan yoùuümal× kombiler, yoùuümal× duvar tipi kaskad çö- zümler, yoùuümal× yer tipi kazanlar, güneü enerjisi sistemleri, ×s× pompalar× ürün olarak en çok odaklanacaù×m×z ürünler olacakt×r. Vaillant firmas× olarak sadece ürüne odaklanarak deùil, tüketiciye sunu- lan ×s×tma, s×cak su ve klima sisteminin tamam×na bir sistem uzman× olarak sistem garantisi ve sorumluluùunu alarak güven- ce ve destek veriyoruz Pazarlama faaliyetlerinizden bahseder misiniz? Vaillant markas×n×n pazarlama odaù× tüketici üzerine kurulu. Burada yapacaù×m×z tüm aktiviteler, tüm pazarlama faaliyetleri direkt veya dolayl× olarak tüketiciyi merkeze koyarak yap×lmaktad×r. Marka ve cihazlar×m×z belli bir kaliteyi temsil ettiùi için yap×lan faali- yetlerde tüketiciye ilave fayda sunacak fa- aliyetler olmaktad×r. Bu sebeple sektördeki diùer firmalardan farkl× olarak biz kulaktan kulaùa pazarlama yapan tüketiciyi ödül- lendirmek üzere bir tüketici kulüp kurduk. Burada Vaillant’tan bir cihaz al×p, kullanan ve memnun kalan tüketicilerimiz bir baü- kas×na tavsiye etmektedir. Bunu zaten her kullan×c× markadan ve üründen memnunsa doùal bir süreçte yerine getirmektedir. úüte tam burada tüketici kulüp devreye giriyor ve markam×zdan cihaz al×p kullanan tüketici- lerimiz tavsiye edip bizlere yeni tüketiciler kazand×r×yorsa bu kulüp vas×tas×yla puanlar ve puanlar×n karü×l×ù× çok deùerli hediyeler kazanmaktad×rlar. Bizim üu anda Vaillant Tüketici kulübe kay×tl× 350.000 üyemiz yani 350.000 gönüllü marka elçimiz var. Her y×l içerisinde çeüitli illerde kendileri ile bir ara- ya geliriz. Hem yenilikleri paylaü×r×z hem de onlardan gelen farkl× fikirleri ve iyileütirme konular×n× deùerlendiririz. Bu toplant×lara mutlaka üst yönetim iütirak eder ve birebir o sinerjiyi karü×l×kl× birbirimize geçirerek, tüketicilerimizi dinleriz. Dolay×s× ile bizim pazarlama faaliyetlerimizde bire bir temas çok önemlidir. Ayn× zamanda bizlerin moti- vasyonu da çoùu zaman tüketicilerimizden ald×ù×m×z enerji ile artmaktad×r. Yapt×ù×m×z faaliyetlerin nas×l alg×land×ù×n× görmek ve hissetmek çok farkl× bir duygu. Bu sebeple yetkili sat×c×lar×m×z -ki biz onlara iü ortak- lar×m×z diyoruz; iü ortaù× çünkü hep beraber amac×m×z tüketicimize en iyi ürünü en iyi hizmet ile vermek- tüm hedeflerinde ve prim sistemlerinde mutlaka tüketici mem- nuniyetine yönelik k×s×mlar×m×z mevcuttur. Bu sebeple kampanyalar×m×z bile mutlaka tüketiciye fayda saùlayacak üekilde dü- zenlenmektedir. Sonuçta markam×z× tercih etme durumunda olan her zaman için son tüketicidir. Bizim görevimiz; tüm iü ortak- lar×m×z, sat×ü sonras× hizmetler, tüketici kulüp, üikayet bölümü, teknik, eùitim her birimiz, her birimimiz bu konuda tüketici tercihinde bir numara olacak üekilde faali- yetlerini organize etmektir. Buna son örnek olarak üikayet bölümümüzün baüar×s×n× gösterebiliriz. Vaillant, baù×ms×z üikayet yönetimi sitesi olan www.sikayetvar. com ’un yapt×ù× deùerlendirmeye göre, müüteri üikayetlerine h×zl× ve etkili üekilde çözüm sunarak “Kombi ve Termosifon Sektöründe” 2014 ikinci çeyrek üikayet endeks sonuç- lar×nda en baüar×l× üirket oldu. Endeks rapor sonuçlar×na göre Vaillant, kendi içinde bulunduùu sektör üikayet takibi ve çözüm üretme ölçümlerinde 2011 y×l×ndan itibaren üst üste 1’inci olan ilk ve tek firma.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=