Tesisat Dergisi 219. Sayı (Mart 2014)
176 Tesisat Dergisi Say× 219 - Mart 2014 SEKTÖREL ETKúNLúKLER 7 7 7 7 7 Daikin Türkiye Yeni Sezona Bayileri úle Haz×rland× Daikin, bayileri ile Antalya’da buluüa- rak, yeni sezona iddial× bir baülang×ç yapt×. Son 3 y×lda kaydettiùi büyüme h×z× ve sektöre kazand×rd×ù× yenilik- çi ürünleri ile öne ç×kan Daikin, yeni döneme iliükin hedef ve stratejilerini ‘Gücümüz Markam×z’ slogan× ile bayi- leri ile paylaüt×. Antalya Maxx Royal Hotel’de 28 ûubat-2 Mart tarihleri aras×nda gerçekleüen Daikin Türkiye Bayi Toplant×s×’nda, yaklaü×k 200 Da- ikin bayi ve yöneticisi bir araya gelme f×rsat× buldu. Toplant×n×n aç×l×ü konuümas×n× yapan Daikin Türkiye CEO’su Hasan Önder, iklimlendirme sektörünün Japon devi Daikin çat×s× alt×nda son 3 y×lda kaydedilen ivmeye dikkat çekerek, “Çal×üanlar×m×zdan ve bayilerimizden ald×ù×m×z güçle Daikin’in faaliyet gösterdiùi 160 ülke aras×nda en h×zl× büyüyen üirket olmay× baüard×k” dedi. Da- ikin Türkiye olarak, bugüne kadar hedeflerin ötesinde bir perfor- mans kaydettiklerini vurgulayan Önder, “Önümüzdeki süreçte de ayn× ivme ile büyümemizi sürdüreceùiz. Markam×z×n ve günden güne büyüyen Daikin Ailesi’nin bize verdiùi güçle, sektörüne ön- cülük eden, müüterilerine en üst düzeyde ürün ve hizmet sunan, Türkiye ekonomisine deùer katan bir üirket olmaya devam edeceùiz” diye konuütu. Ayn× zamanda Daikin Europe Yönetim Kurulu Üyesi de olan Önder, Avrupa’daki son geliümeler hakk×nda da bilgi verirken, iklimlendirme sek- töründeki yeni trendleri Daikin bayileri ile paylaüt×. Daikin Türkiye Genel Müdür Yard×mc×s× Tuna Gülenç ise, 2013 y×l×n- da yürütülen pazarlama faaliyetlerinden elde edilen olumlu sonuç- lar× aktar×rken, 2014 y×l×na iliükin yeni stratejiler hakk×nda bilgi ver- di. Daikin Bireysel Sat×ülar Departman× Müdürü Fahrettin Türkoùlu da, 2014 y×l×nda 820 milyon lira olan ciro hedefi doùrultusunda, showroom say×s×nda yüzde 20’lik bir art×ü planlad×klar×n× aç×klad×. Daikin’in ‘Sab×r, únovasyon, Geliüim, Deùiüim, Sadakat, Teknoloji, Uyum, Güven, Disiplin ve úletiüim’den oluüan 10 temel deùerinin vurguland×ù× toplant×, ayn× zamanda eùlenceli aktivitelerle tak×m ruhunun öne ç×kt×ù× bir buluüma oldu. Yaklaü×k 200 Daikin bayi ile ve Daikin yöneticilerini bir araya getiren 3 günlük Antalya buluü- mas×, gala gecesi ile sona erdi. Yap× malzemeleri sektöründe ilklerin öncüsü Pak- pen, gelecek nesillere yaüanabilir bir dünya b×rakma hedefiyle Ar-Ge ve Ür-Ge ça- l×ümalar×na h×z verdi. Kalitesinden ve çevreci duruüundan taviz vermeyen Pakpen, Türkiye’de ve sektöründe ilk kez HFC gaz× içermeyen XPS ürününü pazara sundu. Pakpen’in çevreye duyarl× ve inovatif üretim anlay×ü×n×n bir sonucu olan yeni ekolojik ürünü Pakboard HFC Free (XPS 200, XPS 200P, XPS 300Z) sera etkisi oluüturmayarak çevreye sürdürülebilir bir katk× saùl×yor. Yüksek teknolojili üretim sistemine sahip Pakpen’in Yönetim Kurulu Üyesi úbrahim Tuza ‘Sanayileümenin baülamas× ile doùay× tehdit eden sorunlar da ortaya ç×kt×. Kurulduùumuz günden itibaren bu gerçeùi göz önünde tutarak, çevreye duyarl× bir firma olmak için araüt×rmalara ve yeni ürünler geliütirmeye aù×rl×k verdik. ‘As×l Baüar× Sürdürülebilir Oland×r’ felsefesiyle kali- temizden ödün vermeden, çevreye etkimizi minimalize edecek ya- t×r×mlardan kaç×nmad×k. Pakboard HFC Free de bu araüt×rmalar×n Pakpen , HFC Gaz× úçermeyen Ekolojik Is× Yal×t×m Levhas×n× Üretti sonuçlar×ndan biridir. Ülkemizde her geçen gün XPS maliyetlerini düüürmek için düüük yoùunlukta (22-24 kg/m³) üretimler yap×l×rken, HFC gaz× içermeyen bir XPS ürününün 24-32 kg/m³ yoùunluk aral×ù×nda üretilmesi zorluùunu aüarak önemli bir baüar×ya imza att×ù×m×z için gururluyuz’ dedi. úthal gazlar aras×nda yer alan HFC’nin kullan×m oran×n× yüzde 50 azaltan Pakpen hem çevreye hem de ülke ekonomisine katk× saùl×yor. Enerji verimliliùi konusunda toplumsal bilincin artmas× için çal×ümalar sürdüren Pakpen, bir yandan da geliütirdiùi ürünlerle ekonomiye katk× saùlamaya de- vam ediyor. Yal×t×m Dergisi taraf×ndan bu y×l 11.kez düzenlenen ‘Yal×t×m Sektörü Baüar× Ödülleri’nde Pakboard HFC Free ‘Y×l×n Is× Yal×t×m× Ürünü’ adaylar× aras×nda yer al×yor. Yal×t×m Dergisi’nin web sitesinde önce okurlar×n, akabinde Yal×t×m Sektörü Baüar× Ödülleri Seçici Kurulu’nun deùerlendireceùi yar×ümada oylama- lar 31 Mart’a kadar devam ediyor.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=