Tesisat Dergisi 208. Sayı (Nisan 2013)
SEKTÖREL ETKúNLúKLER 164 Tesisat Dergisi Say× 208 - Nisan 2013 Manisa’daki üretim tesislerine dü- zenlediği teknik gezileri ile E.C.A., bayileri ile ×s× grubu üreticilerini bir araya getirerek, ürün ve faaliyetleri hakk×nda bilgilendirdi. E.C.A., Manisa teknik eğitim gezileri ile y×la h×zl× başlad×. Sat׺ kanal×n× h×z- la genişleterek, ürün ulaş×labilirliğini en üst düzeye ç×karmay× hedefleyen E.C.A., Şubat ve Mart aylar× boyunca, bayilerini ×s× grubu üreticileri ile Manisa’daki üretim tesislerinde bir araya getirdi. Manisa teknik gezileri ile E.C.A., bayilerini marka, ×s× ürünlerindeki geniş ürün yelpazesi, ürünlerin fonksiyonel özellikleri, şirket faaliyetleri, üretim tesislerindeki yenilikler ve E.C.A. markas×n×n Üstün kalitedeki yap× ve ×s× gruplar× ürünleri ile Türkiye’nin lider markas× olan E.C.A., bu y×l dördün- cüsü düzenlenen Superb- rands Türkiye 2012’de Sü- permarka Ödülü’nün sahibi oldu. Türkiye’de dördüncüsü ger- çekleştirilen Superbrands Türkiye 2012 araşt×rmas×- n×n sonuçlar×, Esma Sul- tan Yal×s×’nda düzenlenen görkemli bir tören ile aç×k- land×. Bu sonuçlar doğrultusunda Superbrands Türkiye 2012 listesine giren Türk mar- kalar× ödüllendirildi. Sektördeki uzun y×llara dayanan deneyimi ile dikkat çeken E.C.A. Süpermarka seçilerek, iki y×l boyunca Superbrands logosunu kullanma hakk×n× elde etti. Törende ödül, Elginkan Vakf×’n×n Yönetim Kurulu Başkan× Gaye Akçen taraf×ndan kabul edildi. Superbrands Türkiye Seçici Kurulu ve Nielsen Araşt×rma Şirketi taraf×ndan belirlenen 159 marka, şirket büyüklüğünün yan× s×ra firmalar×n teknolojisi, teknik ve markalaş- maya yapt×ğ× yat×r×mlar, çevreye olan duyarl×l×ğ×, marka devaml×l×ğ×, sosyal sorumluluk projeleri, etik değerlere uymas×, işgücü kalitesi ve vergi s×ralamas× kriterleri göz önünde bulundurularak 1.089 firma aras×ndan seçildi. Törenin aç×l׺ konuşmas×n× gerçekleştiren Superbrands International Yönetim Kurulu Başkan× Stephen Smith, “Son dönemde Türkiye’nin, dünya ekonomi hayat×nda heyecan uyand×ran bir imaj× var. Türk iş adamlar× gururla markalar×n×n Türk olduğunun alt×n× özel- likle çizmeliler ve h×zla dünyaya aç×lmaya devam etmeliler,” aç×klamas×n× yaparak, Türk markalar×n×n gücünü ve başar×s×n× dile getirdi. E.C.A. Bayileri , Manisa’daki Üretim Tesislerinde Bir Araya Geldi E.C.A.’ya Süpermarka Ödülü E.C.A.’n×n Oyunu, “Halk×n Favorisi” Seçildi ait olduğu Ümmehan Elginkan Vakf× hakk×nda bilgilendirmeler yapt×. Manisa’daki üretim tesisine düzenle- diği teknik gezi ile E.C.A., bayilerine ürün modelleri ile ilgili detayl× eğitim- ler verdi. E.C.A. bayileri, hangi ihtiyaç ve ortam için hangi ×s× sistemlerinin daha uygun olduğu konusunda E.C.A. mühendislerinden bilgi ald×. E.C.A.’n×n Ar-Ge çal׺malar× ve önümüzdeki dö- nemde gerçekleştirmeyi planlad×ğ× projeler hakk×nda da verilen bilgiler ile devam eden gezi program×, Elginkan Vakf×’n×n faaliyetleri ve teknik eğitime verdiği destek hakk×ndaki bilgilendirmeyle sonland×. “E.C.A. ile Titanic Bat×ğ×’n× Keşfet” adl× ile- tişim kampanyas× dahilinde dijital mecralar için tasarlanan advertorial oyun, 11. Alt×n Örümcek Web Ödülleri Advergame Kategorisi kapsam×nda gerçekleştirilen halk oylamas×n- da en çok oyu alarak, “Halk×n Favorisi” oldu. “E.C.A. ile Keşfet” iletişim platformu kapsa- m×nda düzenlenen “E.C.A. ile Titanic Bat×ğ×’n× Keşfet” kampanyas×n×n, dijital mecralar için tasarlanan ve kampanya ile ayn× ad× taş×yan macera dolu oyunu, 11. Alt×n Örümcek Web Ödülleri’nin Advergame Kategorisi’nde “Hal- k×n Favorisi” seçildi. Oyuncunun en k×sa sü- rede deniz alt×ndaki engelleri aşarak, Titanic Bat×ğ×’na ulaşma hedefiyle oynad×ğ× oyun, jüri heyetinin oylamas×ndan önce gerçekleştirilen halk oylamas×nda en çok oyu alarak “Hal- k×n Favorisi” oldu. E.C.A. ile Keşfet iletişim platformu kapsam×nda E.C.A, facebook.com/ ecailekeşfet sayfas×nda, kampanyan×n mikro sitesinde ve tüm dijital reklamlar× mecralar× kullanarak farkl× projelerle iletişime geçmeye devam ediyor.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=