SEKTÖREL ETKİNLİKLER Termo Teknik'in 40 Ülkeye İhraç Ettiği Panel Radyatörler, Maksimum Verim Sağlıyor Dünyanın önde gelen radyatör üreticisi İngiliz ISG şirketinin iştiraki olarak Türkiye'de faaliyetini sürdüren Termo Teknik'in panel radyatörleri, üstün teknoloji, estetik, uygulama ve kullanım kolaylığını da beraberinde sunuyor, radyatörler farklı ebatlarıyla talebe tam uygun çözümler getiriyor. yanın her yerine ihraç ettikleri panel radyatörlerin özellikle Avrupa ülkeleri tarafından daha çok talep edildiğine dikkat çekti. Oraloğlu, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: Zarif dizayn l arı sayesinde tüm mekanlarda rahatlıkla kullanılabilme özelliğine sahip olan Termolux, Termolux VK, Termolux Centertap, Softline, TermoDesign, TermoStyle gibi modelleri, yüksek verimleri sayesinde bulunduğu ortamı kısa sürede ısıtıp, yakıttan da maksimum tasarruf sağlıyor. Üretimin yüzde 80'ini, 40'ı aşkın ülkeye ihraç ettiklerini belirten Termo Teknik Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Ora loğlu, dün- "Ürünlerimizi ağı rlıklı olarak Avrupa ülkelerine ihraç ettiğimiz için AB standartlarına uygun olarak üretim yapıyoruz. Üstün teknoloji ile üretilen radyatörlerimiz için kullanmış olduğumuz malzemeler de yüksek kalitededir. Geniş seçim imkanı, ihtiyaca göre farklı ebatları, zarif görünümleri, kullanım kolaylığı, uzun ömürlü, çevre dostu ve 10 yıllık garanti belgesi ile sektörde farklılık yaratmaya devam ediyoruz. Panasonic Çevreci Ürünlerini Chillventa'da Sergiledi Panasonic küresel ısınmanın etkilerini azaltmayı amaçlayarak tasarladığı hem çevreye hem de enerji tasarrufuyla ceplere duyarlı olan ürünlerini Uluslararası Soğutma - Klima, Havalandırma ve lsı Pompalama Uzmanlık Fuarı olarak da bilinen Chillventa 2010'da sergiledi. Küresel ısınma etki lerini azaltmayı ve düşük karbonlu t:- . - l ,,,,,,.,.. yaşam tarzını teşvik etmeyi amaçlayan "Yeşil İnovasyon" akımıyla faaliyet gösteren Panasonic, bu alanda gel i ştirdiği "eko fikirler" stratejisini birbirinden etkili ürünlerle paylaşıyor. Fuar kapsamında tamamen Panasonic'in çevreci anlayışıyla yaratılmış hem enerji tasarrufu sağlayıp hem de üst düzey bir performans sunan Aquarea hava/ -ı " ıJ su ısı pompası sistemleri ve VRF Merkezi Klima Sis- ~ temleri gibi ürünleri ziyaretçilerle buluşturdu. 2010 Mayıs ayında Panasonic'in 100. yıldönümü için yaptığı açıklamada 2018 yılında Elektronik Sektöründe "Yeşil İnovasyon" lideri olma hedeflerini açıklayan Panasonic Corporation Başkanı Fumio Ohtsubo, Panasonic Grup Şirketlerindeki tüm işlerin "çevre" merkezli olacağını ve tüm dünyada gerçekleşen "Yeşil Devrim"i gelecek kuşaklar adına destekleyerek yol alacaklarını ifade etti. Klima Satış ve Pazarlama Müdürü Melis Bozoğlu Oldu Elektronik ürünler alanında dünya lideri Panasonic'in Ocak 2010'da faaliyete başlayan Türkiye Ofisi, kadrosuna yeni isimler katarak büyümeye devam ediyor. Panasonic Klima Satış ve Pazarlama Müdürü görevini 13 Eylül 2010 tarihinde devralan Melis Bozoğlu, Panasonic Klima Sistemlerinin pazarlama stratejileri, stok yönetimi ve kampanya çalışmaları gibi geniş çaplı sorumluluklarını üstlenecek. •••••-----ı 1977 doğumlu Melis Bozoğlu lisans eğitimiÜniversitesi'nde Pazarlama Yönetimi dalında yüksek lisans yapan Bozoğlu bu dönemde Türk Tekstil ve Giyim sektörlerinin uluslararası pazardaki rekabet konumuna dair ayrıntı l ı bir tez çalışmasına imza attı. Akıcı derecede İngilizce bilen Melis Bozoğlu kariyerine La Suisse lnsurance Ltd. firmasının pazarlama departmanında başladı. 2005 yılından itibaren • de Vestel Grubu'nda Dayanıklı Tüketim Malzemeleri Ürün Müdürü olarak çalıştı. Panasonic Klima Satış ve Pazarlama Müdürü görevine başlamadan önce de yine Vestel Dayanı klı Tüketim Malzemeleri'nin ni Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü'nde tamamladı. Londra Middlesex Orta Doğu ve BDT Ülkeleri Ürün Müdürü görevini yürütmekteydi. Panasonic'ten ilginç Çevre Projesi Panasonic, çevre için geliştirdiği projelerin bir parçası olarak, 6 Ekim 2010 tarihinde "Earth Lunch Hour" adlı özel bir etkinlik düzenledi. Etkinlik kapsamında farklı ülkelerdeki Panasonic çalışanları, öğle yemeklerinde yöresel ve organik ürünler tüketip geri dönüşüm, çevre dostu ürünlerin kullanımı, su ve enerji tasarrufu gibi konulan konuştular. Panasonic Türkiye Sosyal Sorumluluk Projeleri ile ilgili açıklama yapan İnsan Kaynakları Uzmanı Elif Çapar, 17 8 Tesisat Dergisi Sayı 178 - Ekim 2010 eco ideas çevre duyarlılığının Panasonic için son derece önemli olduğunu, üretim ve insan faktörü açısından çevresel farkındalığı artırmak için, "eco ideas" projelerine hız verdiklerini belirterek, "Dünyamızın ekolojik dengesini sürdürme ve koruma sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Panasonic Türkiye olarak, kaynakları ve doğal çevreyi korumak ve sürdürülebilirliklerini sağlamak en önemli hedeflerimiz arasında" dedi.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=