Tesisat Dergisi 178. Sayı (Ekim 2010)

ve hedefler verilm iştir. Bayilerimiz sahada rakip olmaktan kurtulup, hizmet ve müşteri odaklı çalışma felsefesi esas güdülerek toplumsal sorumlulukları artırılmıştır. Böylece insanların evlerinin, iş yerlerinin veya kısaca yaşam alanlarında çoğu zaman görmedikleri, fakat temel ihtiyaçlarından biri olan bu ürün grupları hakkında bilgi edinmelerini sağlamak temel pazarlama ilkesi olarak altı çizilmeye çalışılmıştır. Bölgesel seminerler ve eğitimlerle gerek kullanıcı gerekse uygulayıcıların kullandıkları ürünler hakkında bilgi düzeyleri arttırılmaya, dekoratif bir ürün değil fonksiyonel bir ürün aldıkları, uygulamalı olarak doğru uygulama ve kullanma becerileri geliştirilmeye çalışılmaktadır. 2011 yılında da bu kapsamda eğitim ve seminer serilerine devam edilecektir. 2010 yılı içerisinde gerek adetsel olarak gerekse kalori bazında bugüne kadar sahada başarıyla geçen son 5 yılın üzerinde hedeflerle yola çıkmış ve bugün geldiğimiz noktada fiyat odaklı değil kalite odaklı satış felsefesini geliştirerek hedeflerine yürüyen bir firma olmanın gururunu taşımaktadır. Yerli sermaye ile ulusal bazda organize olmuş satış ve bayi ağını kurmuş ender firmalardan biri olmanın mutluluğunu yaşamaktadır. "Hem mavi yakalılara hem de beyaz yakalılara ayrı eğitim uyguluyoruz" Termodinamik Şirketler Grubu İnsan Kaynakları Politikası 'nda en önem verilen konulardan birisi de eğitimdir. İçinde bulunduğumuz ·piyasa ve rekabet koşullarında öne geçmenin tek yolu sürekli gelişim ve sürekli iyileştirme, sürekli iyileştirmenin olmazsa olmazı ise çalışanların sürekli eğitiminden geçmektedir. Bu durumun farkında olarak, beyaz yaka ve mavi yakalı çalışanlarımız için ortak ve işe özgü eğitimler gerçekleştirilmektedir. Bu eğitimler dışarıdan alındığı gibi firmamız tarafından önemsenmekte ve periyodik şekilde gerçekleştirilmektedir. Mavi yakalı çalışanlarımıza iş sağlığı ve iş güvenliği, iş yerinde uyulacak kurallar, iş kazaları ve önleme yolları, kalite konusunda ISO 9001 ve yalın üretim ve 5S ile ilgili bilgilendirme ve bilinç oluşturma eğitimleri, teknik kapsamda; teknik resim okuma, ölçüm sistemleri, kay96 Tesisat Dergisi Sayı 178 -Ekim 2010 Monolıght Merkezi Sistem Yoğuşmalı Kazan nak teknikleri, nümerik kontrollü makinaların kullanılması ve periyodik bakımları, üretilen parçalar ve revizyonları ile ilgili eğitimler verilmektedir. Beyaz yakalı çalışanlarımıza ve üretim yöneticilerimize ise iç eğitim olarak, takım oluşturma bilinci, problem çözme ve liderlik eğiti mleri , ileri Excel uygulamaları , ürünler ile ilgili genel bilgilendirme eğitim leri verilmektedir. Her iç eğitim , firma bünyesinde konusunun uzmanı olan personellerimiz tarafından verilmektedir. Bu faaliyetlerin dışında ısıtma sektöründe Ar-Ge, üretim ve satış sonrası servislerin geliştirilmesi, tekniklerin öğrenilmesi amacıyla çalışanlar ortak çalışma yapılan yurt dışındaki firmalara da eğitim için gönderilmektedir. Dışarıdan alınan eğitimler genellikle revizyon ve uzmanlık geliştirme eğitimleri olmaktadır. Bu eğitimlere katılım, yapılmış eğitim planı dahilinde ihtiyacı görülen veya daha sonra ihtiyacı ortaya çıkmış eğitim taleplerinden yola çıkılarak programlanır. 2010 yılının eğitim hedefi, kişi başına eğitim saatinin 60 saat üzerinde gerçekleşmesidir. Bu hedef büyük oranda yakalanmıştır. "Birçok sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiriyoruz" Sosyal sorumluluk kapsamında gerçekleştirilen en önemli projeler üniversitede okuyan ve ihtiyacı olan öğrencilere Kemalpaşa Belediyesi ile yürütülen ortak çalışma kapsamında burs verilmesidir. Ayrıca ısıtma-soğutma eğitimi veren meslek liselerine cihaz yardımı yapılmakta olup, öğrencilere uygulama yapma şansı tanınıyor. Gelecekte gerçekleşmesi planlanan projeler arasında, "Yeşil Fabrika Projesi", "Termodinamik Akademi" ve "Termodinamik Ağaçlandırma Alanının Yaratılması" bulunmaktadır. Ürünlerin kullanım ömrü süresince; verilen servis hizmetinin kalitesi, sü rekliliği , güvenilirliği, servis ağının yaygın olması, eğitimli servis teknisyenleri ve yedek parça garantisi ile servis hizmetleri dahilinde müşteri memnuniyeti en üst seviyelerde tutulmaktadır. 4'ü merkez servis, 200 yetkili teknik servis ile güler yüzlü hizmet, teknik donanım, yedek parça - işçilik garantisi, uygun fiyatlı yedek parça-servis ücretleri ve profesyonel yaklaşım ile tüketici müracaatlarına en kısa sürede hizmet verilerek üst seviyede müşteri memnuniyeti sağlanmaktadı r. Tüketicilere sunulan hizmette sınırının olmadığı ve daima daha iyi bir hizmet sunulması gerektiği bilinciyle, müşteri memnuniyetini ön planda tutmakta olan firmamız yenilikçi ve üstün hizmetler sunara k her zaman farkl ı lığını gösterecektir. Düzenli olarak yapılan müşteri memnuniyeti anketleri ile müşteri istek, beklenti ve önerileri değerlendirilmekte, bu çalışmalar doğrultusunda yeni projeler üretilmektedir. Satış sonrası hizmetler yöneticimiz tarafından rutin teknik servis ve müşteri ziyaretleri yapılmakta, geribildirimler direkt a lınma ktadır. Her yıl tüm yetkili servislerimizin katıldığı , ısıtma sistemleri, tesisat ve montaj teknolojileri, Termodinamik ürünleri, iletişim ve müşteri yaklaşımı konularında verilen eğitimler ile hizmet kalitesinin en üst seviyeye çıkarılması amaçlanmaktadır. 2011 projelerimiz arasında bulunan çağrı sisteminin hayata geçirilmesi ile müşteri memnuniyetimiz daha da üst seviyelere çıkartılması hedeflenmektedir.■

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=