VİZYON ortağımız. Köklü ve ürün gamı geniş bir firma olduğumuz için oldukça deneyimli, uzman ve yaygın bir servis teşkilatına sahibiz. 1500'ü aşkın teknisyen ve 700 araçla müşterilerimize hizmet veriyoruz. Gelişen pazar koşullarına bağlı olarak 1990 ve 2000'Ii yıllarda ürün çeşitliliğimizde önemli gelişmeler oldu. Bizimki gibi teknolojik ürünler satan firmalarda satış sonrası servis teşkilatı çok önemli bir birim. Ürünleri sattıktan sonra verilen hizmet müşteri memnuniyetinin temelini oluşturuyor. Müşteri ile 10-20 yıl süren bir beraberlik söz konusu. Bu nedenle servis teşkilatımızı ve merkezi organizasyonumuzu uzman oldukları iş sahasına göre yeniden konumlandırdık. Belirlediğimiz kriterlere göre servisleri yeniden gruplandırdık. Dalgıç pompa 1. ve 2. kademe servislerimimaktadır. Servis denetimleri, prosedürlerimize uygun olarak yılda en az bir veya iki kez yapılmaktadır. Servislerimiz görsel, iş levsel , finansal ve organizasyon yönünden denetlenmektedir. Görülen eksiklikler yazılı olarak zi bayiler altında toplayarak ihtisas bayileri servislerimize bildirilmekte belirli bir süre içeoluşturduk. 3. kademe servislerini merkez servis olarak yapılandırdık. Mevcut servisler arasından Toshiba ürünlerine (VRF, Split klima) hizmet verecek donanım ve organizasyona sahip 20 adet servisi yeni mağaza görünümü ile oluşturduk. 2007'de 370 adet risinde eksikliklerin giderilmesi istenmektedir. Diğer taraftan müşteri danışma hattımızın (444 O128) her ay düzenli olarak yaptığı müşteri memnuniyeti anket sonuçları dikkate alınmaktadır. Müşteri danışma hattımız tesadüfi seçimle belirli sayıda müşteri ile on-l ineanket olan servis sayımızı geçen yıl sonunda 275'e yapmakta ve sonuçlarını raporlamaktadır. indirdik. Daha kaliteli hizmet vermek ve rafine olmak için bu düzenlemeyi yaptık. Bu yıl içerisinde ise toplamı 60 civarında olan sistem ve kurumsal servislerimizi yeniden yapılandıracağız. Tüm yapılan bu çalışmaların amacı; gelecek yı llarda çok daha iyi bir servis teşkilatı ile müşterilerimize daha kalite hizmet sunmak. "Yılda bir veya iki kez servislerimizi denetliyoruz" Servis değerlendirme kriterlerimizde, öncelikli olarak bölge servis sorumlularımızın yaptığı servis ve iş yeri denetim notları dikkate alınDenetim sonuçları ve müşteri danışma hattının raporları dikkate alınarak servisimizin nihai değerlendirmesi yapılmaktadır. Değerlendirme notu şirketimizin belirlediği minimum değerlerin altında kalanlar, ilk yıl uyarılmakta, 2 yıl aynı notu yükselmiyor ve aynı seviyede kalıyorsa , yetki belgesini yenilemiyor ve bizimle olan birlikteliğine son veriliyor. "Sistem ve kurumsal ürün eğitimlerine ağırlık vereceğiz" Satış sonrası hizmetlerde her yıl ortalama 15.000-20.000 (adam X saat) eğitim veril- "Köklü ve ürün gamı geniş bir firma olduğumuz için oldukça deneyimli, uzman ve yaygın bir servis teşkilatın a sahibiz. 1500'ü aşkın tekni syen ve 700 araçla müşterileri mize hizmet veriyoruz." 62 Tesisat Dergisi Sayı 175 -Temmuz 2010 etkili lima Servisi 53 10 04 mektedir. Bu eğitim ler, teorik ve cihaz başında sahada verilen eğitimlerdir. Bu yılkı hedefimiz 20.000 (adamXsaat) eğitimi gerçekleştirmek. Bu yılın son çeyreğinde özellikle sistem ve kurumsal ürün eğitimlerine ağırlık vereceğiz. Şirketimiz ayrıca 2009 Mayıs'ta kuruluşunu gerçekleştirdiği ACademi ile uzaktan erişimli eğitimler düzenlemektedir. Geçen yıl içerisinde Servis Teknisyenliği Bölümü'nde açılan ilk sınıfta 90 öğrenci birinci dönem eğitimlerini tamamladı ve karneleri törenle verildi. ACademi'nin öğrenim müfredatı ısıtma, hava koşullandırma ve su basınçlandırma alanlarında servis teknisyenlerinden, satış ve proje mühendislerine kadar tüm teknik elemanlar için temel, gelişti rme ve ileri derecelerde dersler ve sertifikalandırma programları ile yardımcı ve kişisel eğitim konularını kapsayan zengin bir içeriğe sahip. Eğiti mler internet ortamında görsel, canlandırma, film ve sesli anlatı mla desteklenen, kolay anlaşılır dokümanlarla gerçekleştiriliyor. Sınavlar yine internet üzerinden yapılıyor. Öğrenciler eğitimlerini kendi belirledikleri zamanlar içinde ve istedikleri yerde yapabiliyorlar. ACademi, eğitim sürecinde eğitim danışmanları ve internet üzerinden sağladığı tartışma ortamları ile öğrenc ilere her aşamada destek veriyor. ■
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=