Tesisat Dergisi 175. Sayı (Temmuz 2010)

VİZYON vermiş olduğu deneyim ve tecrübelerin ışığı altında hazırladığımız bakım kontrol listeleri sayesinde cihazlar A'dan Z'ye kontrol edilmektedir. Bazı büyük ölçekli işlerde sözleşme gereği olarak sürekli iş başında olan ve bize bağlı olarak çalışan sabit elema nlarımız var. Yapılan sözleşmeye göre cihazların yılda 3-4 kez periyodik bakımını yapıyor, bakım öncesi ve sonrasında önemli değerlerin ölçümleri yapılıyor ve kayıt altına alınıyor ve bu değerler orijinal ilk değerlerle mukayese ediliyor. Bakım prosedürlerinde belirtilen tüm işlemler ve gerekmesi halinde parça değişimleri yapılarak bakım hizmeti gerçekleştiril iyor. "Gelecek 5 yıl sonunda müşteri sayımızı 1000 adete ulaştırmayı hedefliyoruz" Koruyucu ve önleyici bakım ile hem cihazın arıza yapma riski azaltılıyor, hem de cihazın yüksek verimlilikle, düşük enerji sarfiyatıyla çalışması sağlanıyor. Bunun dışında kesintisiz hizmetin önemli olduğu işyerlerinde (hastane, fabrika, otel, alış veriş merkezleri vb.) oluşan arızaya çok kısa sürede müdahale edildiği için işgücü kayıpları minimize edilmiş oluyor. Bu nedenle bilinçli müşteri, sağlayacağı faydaları dikkate alarak bakım için ödenen ücreti gereksiz bir maliyet olarak görmüyor. Kaliteli bakım hizmeti veren firmalar sayesinde, bakım bilinci ülkemizde her yı l biraz daha gelişiyor. AlarkoCarrier müşterileri büyük oranda bakımın - - - -~ ~ - - E'iii;il = -- ==- • . .,_,. CCNwebveSistem Bakım 60 Tesisat Dergisi Sayı 175 -Temmuz 2010 sağladığı yararların bilincinde ve yaptığımız işin farklılığının farkında. Bu nedenle mevcut müşteri lere her yıl 50-60 adet yeni müşteri katıyoruz . Hizmet kalitemizi sürekli gel iştiriyor. Bakım ürünü çeşitliliğimizi arttırarak müşteri memnuniyetini daha üst seviyelere taşıyoruz. Gelecek 5 yıl sonunda müşteri sayımızı 1000 adete ulaştırmayı hedefliyoruz. Tüm bakım işlerini merkezden biz yönlendiriyor ve her aşamasını kontrol ediyoruz. Teklif, sözleşme, iş için servis atama, bakımın yapılacağı tarih in belirlenmesi gibi her türlü bakım süreci bilgisayar programı ile takip edilmektedir. Belirli aralıklarla bakım işini yapan personeli teknik ve hizmet alanlarında eğitime tabi tutuyoruz. Belirli aralıklarla gerçekleştirilen saha ziyaretleri ile işbaşı denetimleri yapılmakta , verilen hizmet ve bu hizmeti veren servis elemanları kontrol edilmektedir. Ayrıca yılda bir kez yapılan anketlerle müşteri memnuniyeti ölçülmektedir. "CCNWeb Teknolojisi ile internetten erişim kuruyoruz" Carrier tarafından geliştirilen CCNweb teknolojisi sayesinde, Carrier marka soğutma gruplarına internet üzerinden erişebiliyoruz. Periyodik bakım anlaşması yapan müşterilerimize istemeleri halinde bu sistemi kuruyor ve soğutma gruplarını günün her saatinde 7/24 uzaktan izleyebiliyoruz. İnternet bağlantısı olan her yerden sisteme kolaylıkla ulaşılabiliyor, 80 noktadan veriler izlenebiliyor, set noktaları uzaktan ayarlanabiliyor ve cihazın çalışma zamanı ayarlanabiliyor. Bu yı l bahar aylarında başlattığımız bu projenin yı l sonuna kadar 100 müşteriye uygulamayı hedefliyoruz. "Servis teşkilatımızı yeniden yapılandırdık" 55 Yıldır Alarko Carrier'in temel ilkesi "Üretimde hizmette kalite"dir. HVAC sektöründe Türkiye'de çok sayıda ilkleri gerçekleştiren saygın, öncü ve deneyimli bir firmayız. Dünyada klimada bir numara olan Carrier şirketi iş

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=