VİZYON • İmal edilecek kaidelerin boyut ve özellikleri, • Cihazların çevresinde bırakılması gereken servis ve müdahale alan l arı, • Cihazlara yapılacak mekanik ve elektrik tesisatl arı ile ilgili bağlantı detayları, • Cihazlara bağlanacak su ve güç elektriği ile ilgili özellikler ve teknik bilgiler, • Güç, kumanda ve kitleme kablolarının cins, kesit ve sayıları, • Bina Otomasyon Sistemi ile entegrasyon için gerekli teknik bilgiler ve kablolama alt yapısı, • Cihaz mahallerinde su drenajı , ses ve su yalıtımı ile ilgili olarak alınması gereken tedbirler ve benzeri hususlarla ilgili teknik dokümantasyon satış sonrasında müşterilere iletilmektedir. Şantiyelerde taşıma araçlarından indirilmesi , montaj mahalline taşınması ve kaidesine konması sırasında sorun yaşanması muhtemel cihazlarla ilgili olarak şantiyelerde gözetim ve denetim hizmeti verilmektedir. Cihazların kaidelerine konulmasından sonra cihazlara yapılan mekanik ve elektrik tesisat montaj larının teknik açıdan uygunluğu denetlenmektedir. daha sonra işletme döneminde telafisi mümkün olamayan veya çok maliyetli olan cihaz ve tesisat montaj problemleriyle ve buna bağlı işletme sorunları ile karşılaşılabilmektedir. Bu nedenle kaliteli süpervizyon hizmetinin verilmesi büyük önem arz etmektedir. Şirketim iz bu hizmeti en iyi şekilde verecek Satış Sonrası Hizmetler biriminde çalışan deneyimli mühendisleri ve konusunda uzman yetkili servisleri ile müşterilerimizin hizmetindedir. "En ücraadreslerebileservisve bakım hizmeti verebiliyoruz" verebiliyoruz. Bazı kurumsal müşterilerimizin tüm istek ve şikayetlerini Müşteri Danışma Hattımız vasıtasıyla takip ediyor ve sonuçlarını dönemsel olarak raporluyoruz. "Bireysel cihazların bakımı için özel bir bilgisayar programı yazdırdık" Bireysel cihazlara (kombi, split vb.) yönelik bakım hizmeti satışına ise bu yıl başında başladık. Bireysel ürünlerimizi kullanan müşteri sayımız 300 binden fazla, bu nedenle iş takibinin, bakım pazarlaması ve satışının farklı bir yöntem le ele al ınması gerekiyordu. Bu amaçla bu proje kapsamında özel bir bilgisayar progAlarko Carrier piyasada bakım işi yapan bir ramı yazdırdık. Bu program ile on-line çal ışan, Ayrıca, soğutma gruplarının bulunduğu sistemlerde gruplar ile eş çalışan chiller-kondenser pompalarının yerleşimleri ve bu cihazlarla gruplar arasındaki tesisatların teknik ihtiyaçlar açısından uygunluğu kontrol edilmektedir. Bu hizmetlerin verilmesindeki amaç; cihazların tekniğine uygun olarak monte edilmelerinin ve işletmede teknik spesifikasyonlarda belirtilen kapasite ve performans değerlerinde kesintisiz ve sorunsuz olarak çalışmalarının sağlanması, cihazların işletmesi sırasında servis-işletme-bakım masraflarının minimize edilmesidir. Bu hizmetlerin yapı lmadığı veya tam olarak yerine getirilemediği durum larda cihazların işletmeye alınmaları sırasında ve firma olarak pek bilinmiyor, ancak biz 2005 yılından itibaren koruyucu ve önleyici bakım hizmeti pazarlaması ve satışını yapıyoruz. Her yıl iş hacmimiz bir önceki yıla göre reel olarak %15-20 artırıyoruz. Sistem, kurumsal ve bireysel ürünlerimize bakım hizmeti vermekteyiz. Bakım iş hacmimizin % 90'inı sistem müşterileri sözleşmelerimiz oluşturuyor. Kurumsal müşterilere yönelik (VRF, Serbest soğutma cihazları, hassas klima vb.) bakım işlerine 2007 yılı içerisinde başladık ve son 2 yıl içerisinde çok önemli gelişmeler kaydettik. Türkiye genelinde mağazaları, banka şubeleri ve baz istasyonları olan önemli müşterilerimiz var. Yaygın servis teşkilatımız sayesinde en ücra adreslere bile servis ve bakım hizmeti "Süpervizyon hizmetleri, mekanik ve elektrik tesisat altyapısı gerektiren cihazların satışıyla başlayan, montajıyla devamedenve cihazın işletmeye alınmasıyla birlikte tamamlanan bir süreçtir." 58 Tesisat Dergisi Sayı 175 - Temmuz 2010 bakım satışı ve hizmet bilgilerini kayıt altına alan teknolojik cihazları satın aldık. İlk aşamada kombi bakımı satışı ile başladık. Bu yı l başında saha çalışmalarımızı tamamladık ve hedeflediğimiz sayıda sözleşme yaptık. Yapılan bakım satışları farklı alternatifleri içeriyor. Arıza dahil ve hariç, garanti uzatmalı, 1, 2 veya 3 yıl süreli 10 farklı bakım ürünümüz var. Başlangıçta 8 ilde 19 servis ile başlatılan çalışmalar, gelecek yıllarda diğer şehirleri de kapsayacak şekilde genişletilecek. ısıtma sezonunda sözleşme sayısında önemli sayıda artış olmasını bekliyoruz. Bugün itibariyle büyük ölçekli periyodik bakım sözleşmemiz olan 400'ü aşkın müşterimiz var. Hastane, alışveriş merkezi, fabrika ve otellerin ısıtma, HVAC ve Otomasyon sistemlerinin periyodik bakımını yapıyoruz. Uzun yılların
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=