Dai kin Ürünlerinin İ l k Koşulu; Enerji Verimliliği f y gd 1a e 9 ü ö a r r n 2 l ü y i4 a y şa l e ı y e y tr ı ç o l l e ı a e n r k p . rd , i ı T na f n a i ü d J a r s a a k l ü p k i i y r y o i e d e n b t ü ' y i d l r r e a e ç e r ' o k n d i, i k a T D d ü kü i a r s u r e i k t r k t r u iy i i i m nl b a e ü n p t t K e v ö a l e s r i z m ü i a s l r a i 9 l , ı s n 3 s ı P a s 0 a a a t ' b 1 z n ı a ş a a r k ş d ı r s ı i a ş l r ı a t k l a a m m e r r t t a ı a ı i k v v v L e s e e t o ı d çs ğ K e . ı u t l v i t m h m r ma e a a k a y ke s s S ı e n i d a s k d u n t t a y e ö . am r A ş ü r il . l n e r Ş ı k d r . ü i e e n r i t k d l ü e i i n n e i l d b e bG d i r i r e r i i l a i u n i k ll z e e t ı m e l çd a a M ü 2 l n n ı 0 ü ş y 0 hd ma a 7 ü a l k r i y l n l a ü i ı e m l r ı T n ı g a d a he a a k l p e n a ka n k y z , b ı a uD n u k r d a ı i na y i d k a K ba i n an i al ö m g l n n i T e d a k ü sl u r ı a dr k sw a ı i k t y la a r . e i r e ' d d i s l a e e , Bmi lad iPğai nz iazrgl ai bmi a2 0L0t d7 . yŞı ltı i Mo al ayrıas ka Ty üı nrdkai y De 'adi ek ikni Ko fl ii ss ai mt ıişz i bköulrüdmu kü voel aDraa ikk ifnaEa ul i yr oe pt lee'rui mn Ti züi r sk üi yred' üdreük i yoruz. P (K M l u a ü r n u h l l a e d m n u d ğ a i u s m l v ik u e z D be i i l s r k t e k d k i öşni e dmed eC, obnisru l tkiinşgi SSaatlıeşs ) olmak üzere, ben dahil tkoe pt il na mv e3 dki si şt ir iobl üa tr öa rkü çmaül ızş ml s aı sl aarna' ı nb abşul ga dü ınke. Şk iar da an dr ab i r1 l 0i k tkei şki al i tke bt ti irğki ahdı zr loı ybl aü yhüi zmme estavyeersi yi nodr ue zş. u b dB e ü u s t öt o e r f ü k is mi o ü al z ç m m l a s a ı n s m ı a n n ız y ı ı n s a ıtn a m ı m a sa ı c v r e a ı, T K T ü li ü m r r k k a iy i y S e e' a d n e p . k a A i z . d a Ş i r s .' ı t y ni a e yd aa kn ıınş mbaunl uenkmi bai mk tiı zr . s üBruenkul inv ei çpi ne r i ymoüdhi ke no dl ai sr al i kk müşteri ziyaretleri gerçekleştiriyor. Ekibimiz, yh ae pmı l apnr ohj ee rttaüsrabr iı mn ac ı(l aa rl ıış vi l ee r igşömr üeşrekreezkl,e rki i, fyaebn i gr iikr iayloarr,, oh ek mu l l adre, obtue l lperrovj esl e. ) r bi ni zgi me l i işl gmi ea lsaünrıemç ıl zea yr ianti ı ryı ma kcı ınl adral an yt aa kkiıpn ei l di şekr iedke, tbausl uanr aı mr ac kı l aür r hü antl et a- TDaakikaiynuKkliimKaamPeakzaarwlaama Genel M ü d ü r rTai mb ii zki it aa kntı ti vı yi toer l;etrei mr ci izhi el sdı si l amne i lseekboeobri dyi na er al it ıoyloar . rsaakğlyaümrüıştüoyluoyrouzruvze. böylece onlara da destek AB lutsı ni nı eç si zsm" edkei ds ti ğei dmi ği zi mı s bı timr dai ğkearnkaol ınnud,a"kHi eçaatliınşg T b m ü ir a r l k a a i t y r a e ım ğ p ı ı z a v . z a Şa r r u ı v n e ad n a t d a da b a i Dı k s a i ı t i t k m ü in m a' i t n d a ür ıs a nı f y tı m n a d a a il d ea e t bk b i i r ü n l y ik oü tl e k mü raükn üismtiüyzo rAu lzt. hBeur mn uan. iHçai nv apdaaz anr as usyuan dı suığ pu mo mu z pası prensibi ile çalışan Altherma, konutların "Pazarın biraz daha durağanlaştığı bu dönemi, yeni ürünler yaratmak, araştırma-geliştirmeye odaklanmak ve bunları müşteriye anlatarak ulaştırabilmek için bir fırsat olarak görüyoruz. Talep tekrar hızlandığında, kullanıcının karşısında talebe yönelik, doğru bir ürün gamıyla ve gelişmiş özelliklerle bulunabilmek amacındayız." 48 Tesisat Dergisi Sayı 157 -Ocak 2009 yı soı rt.mBau, üs or üğnu,t mb iaz i mv e i çs iı nc akkr i tsiuk üi hrtüi ynal ecrıdneı nk abri rşiı.l ı "Türkiye Bizim için Oldukça Önemli Bir Pazar" T l ı ş ü m rk a iy l e a r ı p m a ı z z a ı r ı b n u a u b z a u k n ı ş v a a d ç e ı s l i ı y b l a a k ı p y l o a r n l v ı y e o r ç u a z . d zB a e iz t d e i e m n e b i l ç b ei e k n t l i t y o e o l d r k u i v k i e n ç ia ö ş n - ö ç le n ık m e ı m ş le l l a r i rbgi rö rpüal zeabri l. i rK. ıBs uan vl aar ı i mizi alıyoruz. Fakat Tgüürçkl üi y eb i rgyüeçrl üa lbmi ra pk ai sztai yr ovreu zb. iTzüdr kei ybeup pa az az ar ırndıan sdoi nna m5 iyğı ilndea eçno ki ybi öü rynüekk b, si rphl i ıtz kl al i mg ea l isşemk teösriü. Sn üan db ei rcl iek tsea ttıül kaentti coi p al al ımş küarnül nı k laadr eı ddiad eç ğo ikl , hbı uz nl ı udnel a ğl ei şr,t iö. zKeul l li lkal en rı c, ıml a or ıdne, l lüerrüfnal er kr dl ı lea şt et ır. cAi hd eettat i ğki l ti mi pa pazarında bir pat l ama gerçekleşti. Al i knl ce askpkl i ıts ka l ivma ad esdaet, ı şklrai zr ıdnedna öbteünr üz ebrubsi re bn üe yöüzme le bael mk al e mgiüycoür u zd.üBş mi l i yüoşr udzu kr ui , mş ud aa. nTdaabgi ekni e bl suantdıan sadece ekonomik faktörler değil, psikolojik f r ba ı e n k k ı t l ö a e r z m l a e e r lt d m d e e a s k e ı a t v l k m e il a i g . s i V d ı, i a ş t s a a a t n ı t d ı g ş a ö l ş a r l r m a ı r e ı b n d ü üy h ş ü a ü k r n c ca o e m ra s a n i l d i a l a e teot kpillaemy e cpeakz.aŞr ub üdyaübmeel iyr teicl me ke l io lksia, hdear nbei z ikma diadr, dh ei adl eı fo pl dauzğaur mı muı zz ı ni nbvüeyr tüemr epsai zn ai rbı en kı nl i yyoarnuiz .b i z i m
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=