Tesisat Dergisi 152. Sayı (Ağustos 2008)

VİZYON ısıtma - Soğutma Sektöründe Eğiti m ve Airfel Sanko Holding şirketlerinden ısıtma, soğutma ve havalandırma sektörünün öncü firmalarından Airfel, kurulduğu ı 999 yılından bu yana hızla gelişti. Bugün 475 çalışanı olan Airfel'in İstanbul'daki merkez ofisinin yanı sıra İzmir, Ankara ve Gaziantep'te 3 bölge müdürlüğü bulunuyor. Airfel, 2006 itibariyle satış, pazarlama, üretim ve satış sonrası hizmetler konularında uzmanlaşan 2 şirket, 4 üretim tesisi ve deneyimli ekibinin yanı sıra, Türkiye genelinde 350 bayide ürünlerini sunarak, 450 servis ile hizmet veriyor. Kuşkusuz Airfel, bugün bulunduğu yere, sahip olduğu geniş kadronun eğitimine de verdiğini önemle geldi. Hem şirket içi, hem de sektörün eğitimi anlamında konuya büyük önem veren şirketin Teknik Eğitim Şefi Nezih Giray ve Teknik Eğitim Sorumlusu Turgut Çınarlı, iklimlendirme sektöründe eğitimin önemine ve Airfel'in eğitim bölümünün çalışmaları ile sektöre katkılarını anlattı. Sektöre Genel Bakış TSüarvk ai yşeı ' dyeı l l ıasrı ıt nmdaa voel usşomğ uatyma a bsaeşkl taödr ıü. , KKuurrttuull uu şş oSnaavraı mş ı ' nç da laı ş mb üaylüakr ı zvaer ayre ngi ödreenn kkuer nutl al enr i mb ai zşdk ee nk ti kAanl okrai frear' niılne gs eı hl ihşii mt eisnidsea,t öuny gcue l aı smı naml aar ıyyaa py ıöl dn eı . l iOk y dy u ı e ll r a t y r a d d b ı a ş a ı ün n l c d k ı a e u m n s s i t z a a d l ğ a e l r a ü n tr a ı e y r t o a il r f m d ın u e d y . a e H n n a y t t e t a a s p i ı i s l ş ı a y ç t o il m i r k d a u h l . z i zemmeet ll ee rr ii Üb ilrk ekma vi zr adme ıhnaovlau şkmo şa suıl lva ne dgı er ml i şai mmi , ü1h9e5n0d'iIsi lyi ğı lil adridyae üb raeştleand ı . k iÜml ki efmi r imz dael a şr ıun aknudr au l ut eşsl ai sr aı td am abl uz e my ı lel al er rai D Bra u ü s n n tl u y a a n r. s S A e a v b v r e u a b p şi a ı e ö k ü n o lk c n e e o l s m e i r n i i k n d d e k e o ç ş d o u e k ll a k a r o , z n s f k i o s u r t l e l k a m l n i l m ı e lı r a y in s o ı r , y d a u il ­ . . tOı r ıdmö nme ma l ilyeer dt i e, t es kı cnaokl ojyi an zi n agyel al i rşımn deam yi şa zollımğ aa svı ey dy aı . yaylaya gidiliyordu. lle9r i6n0k'u1 ı r yuıllml a radyaanb as oş nl ar namüal kseı ,mkii zt adpel ıyke, nkia füentievreyras,i tl ae ­ bs oo ğr auttuuvl ma ra, bi hüt yi yüakc ıtno ıpol ar tnatyı as ça ılkoanrl ad rı .ı Dg iabhi amseoknar an lba irl ıgni v üiş l a k le z e m g m e m ç iz il e d m r e k e e b z z ö k l l e g ıl r e d i n ı ı . i s n B ı t y ü m a y p a üı kl s m i ü s a n t s e iv ı m h e a l r e s v r i a t in e k l in e o rş k i u n u l l r k a u u n lm r d u ı a r lm m sı a a n s y a ı ı öncülük etti. Daha sonra kurulan uydu kent uygu82 Tesisat Dergisi Sayı 152 - Ağustos 2008 ılsaımtmaalasrıinsıtnembai zkıulallraınndıldaı.d[al ]bölge Bd ai r,e yTsüerlk çi yöez'üdme l ei lrke kboamk tbı ği ı m1 9ı z8d 8a g G y e ı ü l l ı n e n n ü d ma b üö A z lg d n e e l k e a i r s r h a e a ' , d r y i a ç e n k s i a u d d l o l e a ğ c n a eı l gl İ d a sı z ­ . k E ta o s n m k b iş b u e i l h, k i İ r u z 'd l m la ei n t k . ı a c A y ıs n ıt ı k l ıa b 2 r u a m l , u B i n ly u u o y r n s o a r 6 0 v v 0 e e barutısyoary. ı Shpelrit gkelçi emna gn üı nn ddaa hüal kdea i rm ç a i k i n z a d 2 m e 0l k 0 ai r 0 ı h n yı a ı z l ıl b n ı d ir g ae b k l a i i ş k ü a i r m l e ım t i i n m : i ,gitöhramlaetk, satış ve ihracat SYıpl:li2t 0k0lim0,a(ıç ünite: İ İ İ ç t m h S a a a l l a a t t ı t ş : : : 2 1 2 11 4 2 ,4 0 ,8 8 ,0 8 4 5 7 a6 d a a d e d t e , e t,t , İhracat: 528 Adet. [2] Td üü rnkyi ya en, ı n2 0e0n0 hyı zı llı ın dbaüny übyue ny apnaaz, akr ıl i mh aa l i sn aet ı gş eı nl dd ai . 2a d0e0t0k'edne, Tgüerçkeiny ey' ıdl e1 ymı l il lı yk oknl iamdae t skal itmı ş al a rsı a 1t ı4l d0ı . bBi un oyıllmkiatsoıpblaemklenpiayzoarr. büyüklüğünün 1.2 milyon adet Genç ve Hızlı Büyüyen Bir Sektör y b Bı i i l l r ge o i y l s b a e r ir a l ik k ç i ö m d zü i ü m ş g ü e le n ç r m e d b e i i ş k li i i n r i g i z , e . l k i İ ş o l i m e m t b i ş i h im ı v z e ı i n n d ka t li e ml s e e a f k d o t a n ö r 2 v ü 0 n e (fda ek sr nl ae kk ,ukr iut ladpu, ğdue, ri gn it evrbn. egt i vb ei ) doilğaenrabkillagriı pn aı ny lkaı şs ıı mt l ı oe lkdounğoumy ıi lnl ai nr akr tü ırke gs ee rl li ed şe mk aelydeı . 2b0a0ş0l a' Imi yaı lsl aı ,r , ggee rr ee kk ibnat eş rl anme tai ns vı yel akbi şi irsl ieklt be iilşg iysaapy ma ral abr ıinç iyma yl egrıindl aeşbmü yaüy ak değişikliğe uğradı. Neden Eğitim? ç s 2i ı 0 z m g 0 a i 0 y l ' e a Ii r o y s t ı u l o l r a n d r r u a v. s e A ı n ort d n ı a k u ,n ü ü r i r ü ş ü n n d k l ü e a n r l y i i n t a e s k sı a i n l k ia t a e gv l e e ra r ti i m r b d ı e i ğ y li i e r yr li i a n b n e ir , hizmet kalitesi kavramı üzerinde çalışmalar

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=