Tesisat Dergisi 136. Sayı (Nisan 2007)

SEKTÖREL ETKiNLiKLER AFS Flexible Kanal, Dünya Markas1 Olma Yolunda fakla~ık SO ülkeye ihracat yapan bir Türk üreticisi olan AFS Flexible Kanal, 2007 yılı ile birlikte, daha önce de önem verdiği yurt dı~ı fuarlanna kahlımını artırarak sürdürüyor. Alüminyum, polyester, PVCvb. malpan üyesinin son bir yılda yakla~ık 50 bin km, en çok yolculuk yapan üyesinin ise son bir yılda yaklaşık 120 bin km yol yaptığını hesaba katarsak, kurumsal seyyah yaklaşımını doğrulamı~ oluruz" diyor. zemelerden flexible hava kanallan, inanılmaz seyyah ibni Batuta'nın kanal bağlantı elemanlan, konnek- 29 yılda yaptığı yolculuk mesafesini törfer, izolasyon askı çivileri, flexi b- sadece son bir yılda katettiğini ifale kanal montaj elemanları üreten firma, Türkiye'de ihtiyaç duyulan ve yerli imalatçılann mesafe kat etmesi gereken yangın duman fa nı, in-line fon, direkt akuple radyal fon gibi teknolojik ürünlerin de ithalatını yapıyor. AFS Flexible Kanal, Amerika'dan Çin'e kadar birçok sektör fuarına, katılımcı olarak iştirak ederek buralarda Türkiye'yi en iyi ~kilde temsil ediyor. AFS Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Poyraz, firmanın 2007 fuar programı hakkında bilgi vererek, "AFS yaptıkları, sattıkları, aldıklan ile birlikte tam bir kurumsal seyyah. Dünya mü~terek kültürünün ve günümüz medeniyetinin goli~imindeki en büyük katkı; şüphesiz ki toplumların yaşama düzenleri ve özelliklerini yansıtan gözlemleri yapan ve kendi toplumlarına aktaran insanlar tarafından yapılmıştır. ister tanınmış olsun ister tanınmamış, bu insanlar; tüccarlar ve seyyahlardır. Eski dönem seyahatleri, kervanlarla özellikle ticaret kervanlarıyla birlikte yapıldı. Bu durum, ticaret mefhumunun, toplumların ilişkileri ve medeniyet denilen olgunun geli~imi açısından ne kadar önemli olduğunu göstermektedir. AFS ekibinin ise en az yolculuk ya220 Tesisat Dergisi Sayı 136-Nisan 2007 de eden Poyraz, firmalannın 2007 fuar programıyla ilgili olarak ~union söyledi: "2007 yılı içerisinde 2931 Ocak tarihleri arasında U.S.A Dallos'ta düzenlenen Ahr Expo 2007, 28 Şubat-1 Mart tarihleri arasında Madrid'te düzenlenen Climatizacion, 2 7 Şubat-1 Mart tarihleri arasında ingiltere Birmingham'da düzenlenen RAC 07, 6-1 O Mart tarihlerinde Almanya'da düzenlenen ISH Frankfurt 2007,4-6 Nisan tarihlerinde Çin'de düzenlenen China Refrigeration 2007, 17-21 Nisan tarihleri arasında Bükre~'te düzenlenen Romtherm 2007 Fuarlarına katıldık. Önümüzdeki günlerde de 8-12 Mayıs tarihleri arasında Belgrad'da düzenlenecek olan Sajam Tehnıke 2007 ve 25-29 Kasım tarihlerinde Dubai'de gerçekleştiril~k olan Big 5 Show Fuarfarına katılmayı plan lıyoruz. • Gerçekleştirilen fuarlardan özellikle Amerika Dallos'ta gerçekleşen AHR Expo 2007 ve Çin Guangzhou'da yapılan China Refrigerotion 2007fuarlannın kendileri için oldukça önemli olduğunu vurgulayan Poyraz, "Biz AFS olarak özellikle bu iki ülkeye çok önem veriyoruz. Amerika teknoloji devi bir ülke. Çin ise dünyanın malzeme tedarikçisi olmayı zorlayan, hatta bunu becerebilmi~ bir ülke. Biz AFS olarak her iki pa· zorda da varız. • Pazardan alınan payı büyültebilmek için ileri teknoloji, yüksek kalite, kusursuz hizmet ve rekabetgücü gerektiğinin önemle altını çizen Poyraz, "Bu dörtleme, birbiri içerisinde ve birbirine bağıl gerekliliklerdir. Pazardan alınan pay mefhumunu da bunlara ekiediğimizde ortaya çıkan beşli birbirini kapsamaktadır. Çünkü pazar payı, finansman ve bütçe ile ilgilidir. Bunlardan birine ulaşabilmek için diğerlerini tam ve noksansız yapmanız gerekmektedir. Bizler de bunların hepsini, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Bütün bunlar için ise çok düşünmek, çok çalı~mak, çok çabalamek ve çok gayret etmek gerekiyor. Gayret bizden, tevfik Allah'tan. Ez cümle; dünyaca bilinen, tanılan, tercih edilen bir marka olmaya çalı~ırken, bizim ve bizden olanı da temsil ve tanıtıma çalışıyoruz" dedi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=