SEKTÖREL ETKiNLiKLER E.C.A e-MBA Tan1t1m1n1 Gerçekleştirdi I lginkan Şirketler Topluluğu'nun Isı sektöründe faaliyet gösteren ve E.C.A markalı ısı ürünlerinin üretim ve pazarfamasını yapan EmasAŞ.'nin kurum içi eğitim faaliyetlerinin en önemlisi olan ve ilki 2005 yılında verilen e-MBA eğitiminin üçüncüsü Kavrakoğlu Management lnstute desteğiyle gerçekleşecek. 2006 yılında ba~arılı olan 20 bayiye intemet üzerinden verilecek olan bu e-learning eğitimi sonucunda başanlı olan bayiler sertifika alacaklar. 2 dönem ve 17 dersten olu- ~an bu eğitime bayiler, kendilerine verilen kullanıcı adı ve parolalarla 7 gün 24 saat ulaşabilecekler. Eğitim süresince muhasebe analizleri, pazarlama, müşteri ilişkileri, ticaretle ilgili finansal bilgiler akıcı ve uygulamalı olarak verilecek. Açılış toplantısında konuyla ilgili bir konuşma yapan Emas Makine Sanayi A.Ş. Pazarlama Müdürü Zafer Sağlam, global olarak bakıldığında firmaların artık üretim konusunda bir sıkıntı duymadıklarını belirterek, belirleyici olanın müşterilere verilen hizmet ve bu hizmetin kalitesinde olduğunu söyledi. Kurum olarak amaçlarının sektör içerisinde fark yaratmak ve bayilerdeki bilgi birikimi ile tecrübe eksikliğini gidermek olduğunu söyleyen Sağlam; "Fark yaratma konusunda tek başımıza yeterli değiliz. Fark yarat218 lesisat Dergisi Sayı 136-Nisan 2007 ma çabasını ancak tüketiciye direk ulaşan bayilerimiz vasıtasıyla gerçekleştirebiliriz. Sektörde eğitimli bayi eksiği var. Eğitimsiz ve tecrübesiz bayiter yaptıkları yönlendirmelerle, hem kendisine hem de firmaya zararvermektedir. Bu eğitimle uzun yıllardır bu sektörde yer alan bayilerin ve sektöro yeni giren bayilerin eğitimlerini, tecrübelerini ve bilgi birikimlerini arttıracağız" dedi. Kurumun Satış Kanallan Geliştirme Sorumlusu Emin Serfidan ise verilecek eğitim sırasında dersler bittikten sonra kullanıcıların sisteme geri dönerneyeceği şekilde sınavlar yapacaklannı ve bu sınavlar doğrultusunda bayiinin bir sonraki dersi alıp olamayacağının belirlenec:eğini söyledi. Eğitimin yaklaşık 6 ay süreceğini belirten Serfidan "Bizim yakla~ık 1200 tano bayirniz var. Eğitim vereceğimiz bayileri saçerken çok dikkatli davrandık. Her bölgedeki başarılı bayileri saptadık" dedi. Toplantıda Kavrakoğlu Management lnstute eğitimcilerinden Dr. Oya Torun da bir SER Et: ! sunum gerçekleştirdi ve eğitim sürecinde bayilerin nasıl bir çalışma içerisine gireceğini uygulamalı şekilde anlattı. E.C.A ve Serel, Untcera fuarın'da Türk yapı sektöründe 50 yılı aşkın süredir önemli bir yere sahip olan E.C.A ve Serel, 4-8 Nisan tarihlerinde düzenlenen Unicera Fuan'nda yeni ürünlerini sergiledi. Beylikdüzü'ndeki TÜYAP Fuar alanında, minimalist yaklaşımla tasarlanan standda; E.C.A. insan ve çevre dostu armatürve aksesuarlan, Seral ise seramik sağlık gereçleri, küvet, banyo ve mutfak çözümlerini sergiledi. Dünyanın tek devlet destekli markalaşma programı Turquality'e seçilen 33 markadan ikisi olan E.C.A-Serel'in Unicera fuarında sergilediği ürünlerde öne çıkardığı ana temalardan birisi, dünyadaki değerli kaynakların gereksiz tüketimini önlemek ve bu yolla enerji tasarrufu sağlamak, diğeri ise sağlığa zarar vermeyen insan ve çevre dostu ürünler oldu. 2007 yılında da portföyüne birbirinden konforlu ürünleri ekleyen E.C.A.- Serel, tüketicilerine üstün teknolojinin lüksünü sunuyor. Gelecek kavramından yola çıkarak tasarlanan E.C.A.-Serel ürünleri bu özelliği ile sadece Türkiye yapı sektöründe değil dünyada trend belirleyen iki marka olarak öne çıkıyor.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=