SEKTÖREL ETKiNLiKLER Pilsa'dan Tantttm Atağt ~ PiLOO PLASTIK BORULARI l ürk ekonomisinin önemli kuruluşlanndan biri olan Haa ÖmerSabanC1 Holding kuruluşu ve 35 yıldır hizmetverdi~i plastik sektörünün önde gelen isimlerinden Pilsa Plastik Sanayi A.Ş., 2007 yılında c;alışmalannı geniş kitlelere duyurmak üzere tanıtım kampanyasına başladı. Pilsa, Perakomet reklam ajansı ile hazırladığı reklam filminde dünyayı ve ülkemizi tehdit eden küresel ısınmanın önemini vurgulayarak, ülkemizin geleceğıi için suyvn değerini bilmenin ve özenle tüketmenin gerekliliğine vurgu yapıyor. Su kaynaldannın azlığına ve alınması gereken önlemlere dikkat çeken reklamda, toplum bilincinin artırılması hedefleniyor. 35 yıldır Adana ve Adapazan'nda bulunan fabrikalarda plastik boru ve ek porçaları üreProtherm Doğalgazetler Kulübü Bali'de l rotherm Do~algazcılar Kulübü, her yıl düzenlenen ödül seyaha1lerinin üçüncüsünü, bu yıl 235 katılımC1 ile 23 Şubat-4 Mart tarihleri arasında Sali Adası'nda gerçekleştirdi. Protherm Doğalgazcılar Kulübü Seyahati'nde ayrıca tüm katılımcılar Bati Adası'nın turistik ve kültürel zenginliklerini ve Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'u da ziyaret etme fırsatı buldular. Daha iyi takım çalışması ve daha yüksek performans hedefiyle düzenlenen seyahatte çeşitli takım oyunlan düzenlendi. Toplam altı değişik etapta n oluşan bu oyunlar bo· yunca Protherm ekipleri fiziksel güçlerini, takım performanslarını, problem çözme tekniklerini, zaman 216 Tesisat Dergisi Sayı 136 - Nisan 2007 ve iş planlaması yeteneklerini ölçmek ve geliştirmek amacıyla outdoor oyunlannda ter döktüler. Yapılan 3. Protherm Do~algazcılar Kulübü Katılımcılar Toplantısı'nda Protherm'in 2006 yılı performansı değerlendirilirken; en başarılı kulüp katılımcıları ve yetkili Protherm satıcıianna başarı plaketieri sunuldu. 2006 yılı sonuçlarını değerlendiren Protherm Genel Müdürü timi gerçekleştiren Pilsa, 2007 yılı sonuna kadar farklı il, ilçe ve köylerde mimar, mühendis, müteahhit, çiftçi ve tesisatçılardan oluşan yaklaşık 7 bin 500 kişiye plastik sektöründe bilinmesi gerekenleri anlatacak. Pilsa yetkilileri, verilen e~itimler sayesinde sektör ilgililerinin ürünlerve uygulamalar ile ilgili detaylı bilgi sahibi olduğunu ve sektöre daha bilinc;fi, eğitimli bireyleri kazandırdıklarını belirterek, seminerlere önümüzdeki yıllarda da ağırlıkvereceklerini vurguladılar. Eğitimler sayesinde bcıyileri ile arasındaki ilişkilerini geliştiren Pilsa, üretim kapasitesini artırıp ihracat yaptığı 49 ülkeye, 15 ülkeyi daha ekleyerek dış piyasada yüzde 30 büyürneyi amaçlıyor: Erdem Ertuna; "Protherm organizasyonunun önceki yıla oranla doğalgaz kullanılan bölgelerde yüzde 78 büyüdüğünü ve bu büyüme ile birlikte Protherm satışlarının 2005 yılına göre yüzde 61 oranında arttığını" söyledi. Kulübün gelişmesine yönelik başlatılan projelerin 2007 yılında da devam edeceği belirtildi.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=