Tesisat Dergisi 124. Sayı (Nisan 2006)

Süpermarket Alışverişlerinde Tercih Edilen Promosyonlar Sgeülpdeiğrimparrokmeot as ylışovnel arrişı nletreinrcdieh 3e'd1 0il,m6e' I ıopraankıeatlretrmdeıştbıri r. ürünün daha ucuza 180 160 1 1 4 20 0 100 3 � 27.8 10.8 ■ 3da' 1 0h,a6u' Icı upzaakegtelel drdi ğei 1 ürünün promosyonlar kullanmayanlar o gArl uı nbaunn dü ar üdnedğei nş i kf abr ki rl ı hbeidr i üy reü n o sBoenl lri ab vi remr i li ek nt airnddai rai ml ı şçveekr ilşetrei n 80 4 60 0 37.8 36.9 ■ Aü rl üı nnagnr uübruünndüann pbaakş ek at i nbdi reü ri lügni l i 20 o+-�-2-0-01-�---2-0_05__ D Aheydniıyüeründen bir adet daha o Ürün fiyatında indirim d da rP a le ü a ı n ş ş k rı v a m i ş le e mın ü rr i d i ş n ş o . a l y d d P a i e su iy p n e ğ a m e ; u s m h a a z e ye y a m ı a s m t e ie n a y n ri n e c b s n ih pe a i k e t ç e ın l ş ı e d k i r e an a / r , n l t ı ia r m p ü v d a r s d e ü r i i y n a n y e e m e le rn e i r m o l d e e l e rm k d r i a l i s ay e r e e d r ş s n ı ı % ğ e l s e ı a a 2 zr t l3 a% ı ı r n ' m t ı 7 m e a a, n l ç n m d % e i a t y v a 1 e r d k ? en a s ' l m y e i v t e l r i d%iy4e8n, leürrüisne p%iy4a5s'aIikdabitruoturalunravseahyiapy. gınlaşırsa satın alırım Alışverişte malın fiyatının daha önemli olduğunu ve öncelikle fsui yacayutızsl aı rmiı sadel a, anal emy amn ıkuoti lsl uut reksdia,i k%yl eer7ri nl 1i i . mb eal ri rkt ea nl ı l eor l a%n ı 4t 8e .r cAi hy neı d üernül ne ür i nn Mnoakrtkaedtateki afliıyşaveriş yaparken önem verilen özellikler ise; o tların genel fiyatların altında olması/ucuz olması (2001: % 76; 2005: % 59), o noktada istenilen her ürün grubunu ve her çeşidini/markasını bulabilmek (s2a0t0ıla1n: %ma3ll8a;r2ın0y05ü:k% 37), fiyatı genele göre pahalı olsa bile sek kalitede olması (2001: % 27; 2005: % 29), özel kampanya/ indirim dönemlerinin olması (2001: % 27; 2005: % 28) malların kolay ulaşılabilir/bulunabilir ş b e e k k ilde teşhir edilmesi (2001: % 19; 2005: % 22), kasalarda leme sürelerinin kısa olması (2001: % 12; 2005: % 19), mağaza personelinin ilgili ve bilgili olması (2001: %14; 2ev0e05: %14). eve yakın olması (2001: % 1 8; 2005: %14) ve servisinin olması (2001: %9; 2005: %8) olarak ortaya çBıukıkyoarp.samlı araştırma, bütün bunlara da kalmıyor ve Türk insanının dinlemekten hoşlandığı müzik türlerine de ayna ntpueet krueyddoeer . yrOsaerğt baheyetar ekgtoümnni aybnoi rrv. ye er i nl ei sr ei ogröt ar ey ,a Tçüı kr ka ni n sp ao np ı , şsaor kn ı cy ıı ll al arrı dn aa TT%üü4rr6kk' I ıhkSaabl ki rı noı nr a ns leav eTrüerkk dHi nal lekd Mi ğ üi zmi ğü iz igke tl i ür kr leenr i noi nnu ,b a%ş2ı n4d' I ae nat Müziği ve Türk Pop Müziği izliyor. Belirli ökl i szetgseüi dmnel emdr üi önzr idvkaüvzn egc eü%ç s1i l mı 1r aei ldezai yoyal eabrna naAcl rı ı yaopbroe. psDkmei svü eza i mk%ı ng1 de? al' i lyi kios reb. ii rf%! ol 1r 6a ni ll ea 63 CoD oN C "' CI) 'N<t ,... "' <il -"' CI) 'iii 1 BUHAR ÜRETEN ATIK iSi KAZANI _______ , EKONOMİZER . ATIK iSi GERi KAZANiM . . SiSTEMLERi . . iLE BEDAVA ENERJi o lffir, turınntO • ı��ui c $ uu$i� lrtıd6u • rm@ o �iJ@D @J@ [ID�fr° �U�fü iÜ[fi)�'7 � • [� <$> K.B.S.B. ÜNİVERSAL MAKİNA ve iSi SANAYİ TİC. A.Ş. Merkez (Head Office) KT oe lz. :y +a t9a0ğ ı( 2S o1 6k .) G3 7ü2n e7ş7A5p3t . - 2368/01 4Ü0s t1b7o -s t3a8n0c ı 7- 7İ s 9t a0n-b4u4l -5 T3u9r k4e 6y Fax +90 (216) 416 30 00 E-mail: info@universalisi.com / www.univesalisi.com.tr Fabrika (Plant) O r gAa1n iBzleo kS aNnoa:y6i -B8öİlkgiet es il l iP-i kİ sDt aönkbüuml -c üTluerrkSeiyt e s i ' 1 ., !

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=