Tesisat Dergisi 124. Sayı (Nisan 2006)

"ooN ' C: .. ' N� >, .. TV İzleme Sıklığı Gazete Okuma Sıklığı 1it3men hemen her gün TV izleyenlerin oranında 7 puanlık birdüşüş vardır. Hiç gazale okumadıQını ifade edenlerin oranı %23'tür. 100 80 60 40 20 o 1. 6 9 2001 4.9 7 2005 Tasarruf dco aer akğ ne bı r l ue%nn u1 d , 4 T ir y . m ü a T r p e k a a iy s y b e a ö il rn d h r t u a i e ğ f l m k l in a ı i r i , i ı ç s y i d n ö e ö yr ö i v l n e n iz i y e Y e m o T n l l ail ear rani nk L'ye lbyi rüı trkmaüki mşm. l üı ş o. l %u n a7n6 b' I ıokr ckuensoi ml m, aöddı eğ mı n eı bkel e İnternet bankacılığını tercih edenlerin oranı 2 katına çıkarken (%11), kredi kartına sahip olanların oranı artarak, 120 100 ■ □ □HHaiçftada 1 vedaha az 80 □Haftada 2-3 gün 60 16 □■ HH aefmt aednah4e-m5 egnü hne r g ü n 40 12 20 35 o 2001 gsl i ğüü i rnekd oei nnmmudseeuyne i sci neem; k ehg yai bel ki nı gvnöeer üddnea erhenayAus zeB u i nükyi byei er bölmüş durumda. Türkiye'nin AB üye si olmasını s"Timüirkoliuşturuiysotery. e%nl4er0'%Iik 6b5ir'Iikkitbleir iksee, ye Müslüman devletlerden oluşan bir topluluğun parç dr üuşğüun dd eü .şTü nü rükl ei yne ' nü li kn eel ne ry iaskeı naşsdöı oy" dsl eıtru: goöl ­ %1 7'den % 23'e çıkmış. Buna rağmen, - KKTC (%15) ylışoığlduınğışeinkilde halkın özendirilmeye ça- - Azerbaycan (%7) ternet'ten alışveriş yapma -Almanya (%5) oranı ise değişmemiş; %3. -- ADBiğDer(A%r3a)p ülkeleri (%6) Meslek seçme imkanı olsa, öncelikli - Diğer Türk Cumhuriyetleri (%5) olarak seçilecek meslekler, % 25 ile ve hiçbiri diyenlerin oranı ise % 46. öğretmenlik, % 1 7 ile doktorluk olarak Tgöürsktleerriinlm%iş8.9'unun pasaportu, %4'ünün nüfus cüzdanı yok. Türkiye'de "he şey kadere bağlıdır" diyenlerin oran r ı % 33. Kendisini "çok dindar" olarak ifade eden% 11 'lik bir kesim var; "hiç dindar olmadığını" söyleyenler ise % 5in'Iaiknbir orana sahip. Türkiye'de nazara ma oranı ise %70. Şu günlerde Hanede gelir getiren kişi sayısı 1 ooohi salrle a a a n n n n a e l l r a d a 2 t r m e 0 r ın ı 0 ç n a 5 a y % o 'l a t ışr e r a 3 a a % 1 k n n ' ı d % s 2 6 e a 8 0 3 n y ' 0 e ı o s % 1 l ı ' y a d 3 ür 2 e a k o 3 k s %l ' a e e k n l 6 a m d la0 l ü m i r ş ş iın k . ı e ş e 2 r o . n k r k ea b i n n ş u ı , i H ne gelirinin son bir yıl içerisindea ki durumu "aynı kaldı" diyenler % 30'dan %1 6'd5 a2n' y e% ç2ı2k'ayrekyeünk, s"ealrmt tiış" , d" ai yzeanl dl eı "r d%i- ■ Hiç ■ Haftada 1 ve daha az 13 □ Haftada 2-3 gün 13 □ O HHaefmtaednah4e-m5 egnü nhergün 36 2005 y in e m nl i e ş r . ise % 54'Iük orandan % 26'ya Hanede satın alma gücünün bir yıl içerisindeki durumu dy2 0ee 0ng5l ee' t lrei şi nm%oe 4r ak9na' ayı dd2ee0t km0 1 yi ş' i ü d s : k e e " s a b e y % e l n m n ı z 2 i k ş e 3 . a r l " ş d i A k e ı r e k t d t n il i ı", dmd iı y"üeşdn. i yl eern %l e r8i 'sdee n%%6 91 '8d'aenç ı%k m3ı 3ş ', e" adzüaşl ­ Türk halkının sigorta sahipliğ sl eurni ndea gi söer ed; u hr uamy a şt ösyi gl eo: r 2t a0s0ı 1 y ya iıpl kı t ıovr aennrui ­ dlaürşınmsüaşy.ısı % 6'dan 2005 yılında % 4'e Ömy azı pşet. lı r Aas anr ağl abl rı akı n ksoi agr saoknr otı ai ssseı i g%voer 4t ae' t vse ı nss aai gbosi trakt haaislpı d ol ü a ş n m la ü r ş ın . oranı ise % 32'den % 29'a Shaaltkını, gaelmneallidkalevrpanışlarında ise Türk eşin alışverişi tercih ke2 dı0ye0or1ri .m' d ed%i y o5r 5v iek ebnu n2u0 0d5i y' deen l%e r i6n9o' ar açnı ı Tasarrufların Ne Şekilde Değerlendirildiği Promosyonlu Ürünlere Karşı Tutum (%3T9a)s. aTrarusaflrarruıfdöviz olarak deQerlendirilme eQilimi yerini YTL'ye bırakmış ları YTL olarak deQerlendirme oranı yaklaşık z...ısatına.çıkmıştır. 140 120 □ DiQer 100 5 8 ■ Hisse senedi/yatırım fonları/bono 80 17 20 ■ Gayrimenkul/taşınmaz mal 60 □ Altın/ziynet eşyası olarak 40 ■ Döviz olarak 20 ■ Türk lirası o 2001 2005 62 " He daencgei kml earri nk ai boel dl i rutQe unnl ear "bi na oQ lrı aonl ıa trüamk pkraotme goosryi loenr dl ue me an r yk aü yk sı et ekrtci ri.h 2005 (%) Gıda Temizlik Kişisel ürünleri bakım Kesinlikle promosyonlu markayı 25 23 20 kendi markama tercih ederim Hangi marka olduğuna bağlı olduğuna bağlı olarak 42 46 40 promosyonlu markayı tercih edebilirim dGeeğnişetldiremheimçbir koşulda markamı 31 28 30 �

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=