"iii ·e CI) C "iii ► Kes Klima----------------- ----------- "KES Kl ima olarak iç pazarda yı lların getirdiği deneyim artık daha farkl ı pa zarlara da açılma vaktinin geldiğini bi ze gösterdikten sonra 2004 yı lında al ı nan yurtdışına açı lma kararı ile 2005 yıl ından başlayarak yurtdışı fuar katı l ı mlarına ağı rlı k verdi k. Bu nedenl e 2005 ve 2006 yılları KES Kl ima için fuarlar açısından oldukça hareketli bir dönem oldu. İlk kez 2005 yı l ında ka tı ldığımız ISH Frankfurt 2005 fuarıyla başlayan yurtdışı fuar deneyimimiz, Big 5 Show -Dubai 2005, Mostra Con vegno Expo-comfort - Milano 2006 ve Climate World - Rusya 2006 ile devam etti . Mostra Convegno Expocomfort Fuarı'nın gerek kapsaml ı ve büyük bir fuar olması açısından gerekse gelen ziyaretçilerin profesyonellikleriyle ön plana çıkmaları açısından oldukça faydalı bir fuar olduğunu söyleyebiliriz. Fuara katı lan firmanın asıl amacı ay nı alanda iş yapabileceği, ortak pay dalar yaratabileceği diğer iş adamları ve firmalarla tanışmak, pazar hak kında bilgi edinmek ve iş olanaklarını araştırmaktı r. Bi r pazara girmeni n öneml i başlangıç aşamalarından bi risidir. Büyük fedakarl ı klar, finansal yatırımlar yapı larak katılınan bir fuarın her şeyden önce seçi lmesi ve aka bınde verimli geçmesi elbette ki çok önemli. Bu nedenle MCE - Mi lano ke s inlikle firmalara tavsiye edebil ece ğ imiz bir fuar. Keyifli geçen fuar gö rüşmelerini n yanı sıra 2005 yı l ında "SMART DIFFUSER" olarak piyasaya çı kardığımız yeni ürünümüzü Milano Fuarı'nda sergileme ve piyasaya ta nıtma imkanı bulduk. Bir fuarı n en çekici yanı olan müşteri reaksiyon l arını ve ilgi lerini birebir izleme keyfini doyasıya yaşadık. KES Klima olarak bundan sonraki yıllarda da çeşitli yurt dışı fuarlara katı lmaya ve ihracat ağı mızı genişletmeye devam edeceğiz. MCE - M ilano Fuarı'nın düzenl i olarak katılacağımız fuarların başında gel e ceğ ini mutlaka belirtmek isteriz." ► Kodsan -------------------�-;. -�- � - !1111 --------- Kodsan'dan Faruk Telemcioğlu: "Yak- lar aldık. Fuarın yeni yerleşim yeri saı . laşı k 25 yı ldır ısıtma ve sıcak su sek- yesinde ziyaretçiler ve katı l ımcıların töründe olan Kodsan Kazan A.Ş. şu ulaşı mı kolaylaştı . Fuar bölüml eri anda ül kemizde en fazla emayeli arasında bir bütünlük vardı ; bölümlerboyl er üreten firması olup sektörün den birbirl eri ne kolay geçiş saye- öncüsü durumundadır. Gerek yurt için- sinde ziyaretçilerin dikkati dağı lmade gerek yurt dışındaki seçkin müşteri dan ve fazla yorulmada fuarı gezmesi portföyü ile sektörde önemli bir yeri sağlanmış. Fuardaki stand düzeni tatolan firmamız kendi alanı nda öneml i min edici idi; ferah ve geniş iç alan yere sahip tüm sektöre! yurt dı şı sayesi nde katı l ı mcı lar standlarını fuarlara katılmaktadır. Tek ve çift ser- dolayısıyla ürünlerini rahat sergi leyepantinli emaye boyler yanında aküm- bi ldi. Fuar katı l ımcıları için iç hizmetler lasyon tankı ve emaye güneş enerjisi gayet olumlu idi. Yemek servisinden boylerleri üreten firmamız titiz bir kalite temizlik, çöp toplama servisine kadar ve kalite kontrol anlayışının yanında her şey düzenli, aksamt:ıdan sağlanmüşteri memnuniyetini en üst düzey- dı . Tüm firmalarımızırv!Su tür fuarlara de hedefleyen sayıl ı kuruluşlardan iştirak etmesiAiA�il�rine çok faybiridir. 2006 Milano fuarı ndan, bi r dal ı olacağı düşüncesindeyiz. Kod- önceki fuara göre daha olumlu sonuç- san Kazan A.Ş. için 2006 Milano fuarı çok olumlu geçmiş ve beklentilerimizi karşılamıştır. Yabancı müşteri lerimi z l e buluşma fı rsatını n yanı nda, yeni müşteriler ile tanışıp beklentilerini öğ renme olanağı yakaladı k. Rakip fir maları n ürünl eri ni incel eme fı rsatı bulduk ve sektördeki gelişmeleri i zle me o lanağı edindik. " ► Viessmann-LG "Viessman n-LG, Milano-�'d�a:;:k�i -;:M�o=:str:a: - - �b; - - i �ı s;--:ı - ;t;:e:-;:k n ;iğ;-;-i - ;u�· r�ü:n� l e�r�i n�i =n�e�n=--:; ö�- n:::e::: m: l�i -��wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir===, Convegno Expocomfort fuarına 15 ki- üreticilerinden biri ve yer tipi kazan- şilik bir grup ile katı larak Viessmann larda Avrupa genel inde en çok satılan ve LG standlarını ziyaret etti. Mimar, marka olan Vi essmann; Al manya, mekani kçi ve projecil erden oluşan Fransa, Polonya, Kanada ve Çin'de grup gerçekleşen gezide Viessmann toplam 1 O adet üretim merkezi ve 111 ve LG standlarını ziyaret ederek yeni satış merkezinden oluşan kendi satış ürünlerle ilgili genel bilgi edinmiş ol- organizasyonuyla, 34 ülkede temsil dular. Üç gün boyunca fuar ziyaretinde edilmektedir. Viessmann, Türkiye'deki bulunan katı l ımcılar, ısıtma ve kl ima faaliyetlerine %100 Alman sermayesi sektörlerindeki son gelişmeleri takip i l e 1994 yıl ı nda başlamıştır. Şi rket etme imkanı buldular. Dünya genelin- merkezi Gebze'dedir, İstanbul-Merter, de yaklaşık 6800 çalışanıyla, kazan, Ankara, Bursa, İzmir ve Kayseri'de kombi ve güneş enerjisi sistemleri gi- bölge müdürlükl eri mevcuttur, 2001 78 yı lından bu yana LG sistem kl imala rının da distribütörlüğünü üstlenmi ş tir. Viessmann Türkiye modern, çevre dostu bir ısı tekniği kültürü içi n so rum lulukları nın bi l incinde çal ışmala rını sürdürmektedir."
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=