Uo) oN t: : . ı; . ; M N ..... " " c c i , i sTet aknndi ka rOt nyaayyıı aml lı na mn mı şı şo lvmeaysaı gb ei rr Ae kvmr uepka tReed si rm. Ui Gy uamz el at eşst ıir' nı l md eı şysatyaınmdl aa rntml aırşı no lAaBn t bh e a ir b l le l i i ğ n s t o e 2 l s 5 a i 2 ra b k aa d k y e a a t n y l ı o ı m ğ la ı l m a n n ı z b m u t ış a s t r ı t a r a . f n ı B n d ö d a y a r l n t e l a c d r e a a , l tA i a k n b c k i a a ü k p r , ü s n d a l e m e v r ı , n a b m d u a g e ü d tm n eğ e it e k ib r t l a e e r ni o y d l l a i e r n i l y m ö s e t n a k e n t t e d m d a i e r r t . hb au zsı ar lya ımn ı an i çk ai kl ıaş tmı nadl aa rnı ftaazml aabmi rl amni kı nt ac raa, l ku a a l r a p ş t s a ıl a m m m a a d s m a ı b l o a e l n k u a l p e n n a d m a k e h a k a d t e a e d v r i v r i . e s B l e u , S a b ç n e a l a l i ı r ş y t m i i le v a n e Tmi cı şa br eutl uB naakna nml ıeğcı bt au rr ai sf ıtnadnad na ryt laayr ı umyl ag nu li kainbmaakyaan ldı ke va ar ams ı enddeacbeikr kvoeobr dui naal as yn do an yürütülecektir. it::ıJ Söz konusu yönetmelik hazır nırken sadece CPD mi referans d alı lna ı, ülkenin ve sektörün şartları ne derece göz önüne alındı? Yğ uö ngei bt mi keal ri kş ı dl ai rme katki ft ai nd hı rü. kBüumn ul enr i dn ıi şoı lnddua hy ea nr hsaı tnı l gmi abmi rı şut ı lru. sAanlcöank ,c heal izk ı rml aenvaznut ae tka s nh a i a k l z ş m ı a r e l r a t v n n z a u m m a a t e l k a l t e r a r ı d n z ı ı a r k t . a e Ü n rş l ü ı k l y a e e m m ü a i l z k k d e a e le m k r i i a n c y u ı a y lu p la ı my aenvszı tuı lamt ı an sı ın i svee, höanl ec en l gi köl ez rl ei nm cb iusnt laat rüa rdıen dk aa t, ıül ml kaekmt ai zoi nl uinhat iny ak ço lma ri tı en ı çn adl ıuşymuar lual mc aaks, ıs ei l ek t ömrüü mm ük üz nü nobl aubki lomneukdtae dhi ar .s As ans gv ee rdeuky abral ık da an vl ı rğaı nmmı zaas, ı vg ee ri eh tki yTa çSl Ea r' dı neı or el uk sş et u rduel ai nn şaaya nt aM ka ol zme mi t ee ll ee rr ie Svaen agyei Ac ivl er ur i p Da eYranpeı ğMi aİ Ml z eSmAeDl e' ı rni Üüryeet isc ii l eorl dKuoğnu a m s c e a y il s i e ı kn ö a ö n n r e a g m l ü ıy t a l l e a rz n g i e l e m t r m e e k e s l k i i t v o e e r d y t i a r a . m B m l u a e r a v a c m a u a k t ç ta ö la r r , gt öürtül en n ymaer laerrı en ak ab ti rı l ıfma a sl i ay ğe tl aonl ma caaskı t sı re. k it::ıJ Direktifin Türkiye'ye uyumla rılması safhasında yaşanan zorlş u tkı lar nelerdir? Bu zorlukları aşmak adı na ne gibi stratejiler geliştirilmiştir? Aç evvr iur ippay Ba yi r ılmi ğli ammüakktteas, feabzal at ı bn iırTzüo rr lkuçkeb' yue lbui rn mç aal mı ş amkat agdeı rr. eBk ut i r, mh ei şr on lemkaasdı an ar criadğd i dmı re. nAbnicr abki ,ç idmedvea mb aeştamr eı l kmt ıeş odluarnu smt ad na - � dart çalışmalarına katılımın, onaylan- ] 1 ;: kuruluşların görevlendirilmesi gibi � -"Direktifin uyumlaştırması tamamlanmıştır. 28 Şubat 2006 tarihinde Ankara'da Avrupa Komisyonu İşletmeler ve Sanayi Genel Müdürlüğü uzmanı ile yapılan toplantıda, bundan sonra yayımlanacak yeni müktesebatın da uyumlaştırılmasına devam edilmesi kaydıyla bu alandaki mevcut uyumlaştırmanın tamamlandığı sözlü olarak bakanlığımıza belirtilmiştir.� b hb u i a r s ş il u a e s r t ı i l l ş a ı i r o m ı l a i A r g a v e k r r u e yp k ü a t r iü r k m t u ü e r le u k n t m e b l d a u i r r f . ı a B i a l i e r li y ö y e l o ç tl ğ ü e u d r e i n m cm a e iz k s e t i ı r , . z s A o e r k y l t u r ö ı k c r l ü a a n , r ı g n de d a r a e h k a a ş o f ı n a lm a z y l a al s a ı i n n lg ı m i s ı a g ş ğ ö k l s a u t y r e u a r ltui mş vael t ygae pr eı mk sı ez ı np i ygaüsçal egnödzi rei ltmi me sviegdeerneek m sm ıy e a l k a n t e b iç d ir e i li r r k . i t s A e i n n g d c e e a li ş k u e , y c b g e u u ğ l hi a d u m ü s ş a u ü n s n ı l n a ü r l b m ın a e ş dk l a a te m zd a a ir. it::ıJ Koordinasyonunu yürüttüğünüz tüm bu uyum çalışmalarının göz tim ve denetim mekanizması hang e i organ ya da organlar tarafından ne şekilde işletilmektedir? PI ı ği yı amsıaz gsöozreut imml uv ed udre. n Be tai mk ai nndl ıeğnı mb aı zk abnu fgaöarlei yvel et in, idl imr i lüednü rvl eü k öl errgi nüdt lee nbeuna md eançe- lta çpiılnedr iaveatskı ti saisoı yl ml aaysüı rgüet er ec ke ek tni rk. aÜrlakrel açraı n i r a ş u l l ı p e n a m m K l a e o r s i m ı i v s is e e y y o m a n e d u r i k i ğ le e e z r e d ü ş e g y n e ü d y ü ü ü l m k rü e ü t l ü e s l r e a v c ğ e e la k A t m i v r a . Al anşcı ma kdyi raepkı tmi f laelrzkeampesl ea rmi , ı dn idğaekr iyüernüinylaekr l t d i e r e l d i n i b r i . ö r H n m e e e m r s n l l i e e ö k k l g ç a r ü d u d a b e r u , n f t a u e r m n k l h i ı n l ü ı k v e i d y a e i r l z t m i n e e e t s m b i b a e e ğ k tI ıi mb ilrepnreomf eessyeo ndeel, ükruü lnl agnr ıumbıu porloajreacki l bi l iek , cmi lüi kt eg ai bhi hhiitzl imk ,edt ea lnaentliamr ıcni lı ink yvoeğ ub en lme düi dy ae hb ai rl eysai pi l ıe mg earl çz eekml eeşsmi epkat ez da irr d. aÇ obki r dreaffaa, kmoenkmt eaddi ra. nB du osğer ub de ap nl e rşdaen nt i ydeoyl ea ygı ,e tt iür iml kbuur uylaupş ıl amr ı nh idzamiel tml eür di nüi r lyüükrlüe rt ei nne kgi eş ri evke lBi ub ni l du inr i my al enrı i syı ar ap ,mbai rl ayraı pg teı rr ıemk dmaenk töendci re. lgı ğeırme kı zl iı no kl aenn dt ei ismt kf aa an ll iayreı nt l ıenr iy da en, ı nbdaak, au ny go un an yl ulka ndme ğı şe rkl ue nrudliur mşleasrıinn di me kroalnal al mr ı nadmaı nş yararlanmayı gerektirmektedir. it::ıJ Gözetim ve denetim hususunda Türk kurum ve kuruluşları ne derece yetkin ve etkindir? Bu konudaki ç lışmalar nelerdir? ag Bci e a v r k a e a r k n ı l n i l d ı e ğ a ğ ı k m it i i ı m z b lu e p re k v r o s e n o r u i n l y m e la l iş in t i ie l r i . ş b H k u i a l i l a e o l n l a a n 3 r 7 d a 0 a k ag löarnedval ke inödrigr üi l tel en n pmeerssi oi çn i en l gi me ri ze iknl i, hbau l zf a o ır n n lı a l k a c l r a a ıy r k l 2 a tı 0 r f0 . i n 6 B a y u nı n s lı u e s no e n d y u i a l n e n a n ı k b s a ir ı d r e a a ş , r l t A e a ş v m t r i a r u m m p e a pk ar onjleı ğsıimİ nı zgai l irza sDı nedval ei tmBz aa lkaannml ı ağ ıavşea mb aa sp ırnodgar da ımr . l aBruı tkaakpvsi ya emsdi ad, ey oağl ıunna ce ağ ki tti ımr . ş dB i e u tl s n i t k u e u n k r l y u e a m n n m la ı e s r s ı ın r i a ı y n, i b n la a e b k A o a r v n a r l t u ı u ğ pı v a m a k r ız l a a ı y n r n ı v n a ı e k n l ç a d e r a ı ile temin edilmektedir. b Tüm bu gelişmeler ışığında Türk Yapı Sektörü'nün bugününe v rınına ilişkin değerlendirmeleeriynaiz nelerdir? AB süreci sektörde hangi belirgin değişimlere yol açmıştır �e- ya açacaktır? l s Y i e b a n p ir l ı i k m g ıs e a l m l i z şı e m n m ı e n e le a l r e s , r g y i a a a r l p a i ı n b s ı i e r n k gd t ü a ö v k r i ü e A n n ü ,v l � i r k u ö m p n a e e k e m a k nBiuznmuans ıynaan ıa lsı nı rma ,a ss ıa nt eamy i icni meitzmi ne kptaezdai rr. aml aa ns ıı nn ıı nt edma ihna egt me neikşt ebdi ri r .pAa znacraak ,yma yaıll ll ai şrmı nesl ee rr ,bkei sş ti l de or i lna sş eı mr bı easl at ndıon ldaaşkı imbı uk ag pe l sv ik a e t m e o ı d znd a a a m h k a a i n f m a t r ü ü k k m l t ı e b ys i a e r p b bı a o s t y u e u y k t t a u ö m r il ü l e a m r r le ı ü y iz le e , c A b e i v r k rriuspi nae igl ei r edcaehkat i ry. oBğuusne bbei rprteekna, bb ue thi nu si çues ll ae rr di nad edna eddai nh i al e ne vt ve ce rl üybaepl eı r dmeanl zi es tmi f ea ds eek teödr üi l mg ee sr çi egket er en kkeucvevket ti rl i. bTi rü rdku ryuamp ı d ed i l a r d . i l e m B e u e d s a i i l v m v a e e n s d t i a a j h il ı e m a gı y z e a ın l ş i şa d m n o a i ğ ş c r a b u k i r d i s e le e ğ r k e l t e r ö m l r e ü e n n lcear ği nı sdeükşt üö nr üü ml müezkütne dgi rü. cAü nn ec agk ü öç r kgaütt al ü lhaanr me kaestıi ngöe nr eekmt i ği ni ni ni , dh üe şr üv ne üs yi l eo ri luemv.u[ rf gi ] u
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=