teknik bilgi) .,_J <D o o N t: "' :. "' en 3.5. Tek Kanal Soğutma ve 3 Kademeli Elektrikli ısıtıcı Te leekk t rkiak lni aı ls ı st ıocğı uı st ımt ma a uv ye g 1u-l a3 mkaasdı ne md ae, pk ar idmaer rk ıhsaı lvmaı şdoel bmi sa is ımn ai nriamğumme ndıesğı temr ea GFaeznlaelmUikytgarudlaamısaıtma ve soğutma geri se tkesni mn i emyi eonl a( hna sa tnacnaek gıi sbıit) ı dc ıı şszear pn laanr dt i an kullanılır. gereksinimi devam etmektedir. Bu du- 4.2 Çift Kanal Karışımlı Terminal rumda elektrikli ısıtıcı kademeli olarak Temel ünite, iki adet ayrı (soğuk ve sıdevreye girmektedir. VAV Kontrol ------- Açık �Eı 1 s I ı t ı Q E c ) ı 1 A I ç ı ( E k 1) i i ' i_i____ Max. Soğutma Q> I (1) 1 a> -roo 1 -o 1 -o ı ro I ro � , � . � MI N 1 ..- I 1 1 I 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 :o ., Min. Soğutma L.JL...-..ı.....____ı_-'----'---___J Kapalı Gündüz Set Soğuk Oda Durumu Sıcak 1 Şema 5. Tek kanal soğutma ve 3 kademeli elektrikli ısıtıcı sistemleri. 3.6 Tek Kanal Soğutma Sıcak Sulu ısıtma kSaı cnaakl ssouğl uu tıms ıat mv ea suıycgauklsauml ua sı sı nı tdı caı , pt er ik vmaenrahsaı ,voar adnasmapl eorl ia vr aekskı cı samk as ua çkmo nat ri şo l ltreomlui yt eamp ai nr aektmmeekkteadnidr.a s ı c a k l ı k k o n VAV Kontrol i i i Açık ı --t---t----· 1 1 1 1 1 1 x-· ""'i I i i,. M:oax. Soğutma ç, 1 1 1 q_\. " ç. 1 1 ı______ Min. Soğutma ı.__ ___,...___.___,____ Kapalı Gündüz Set Soğuk Oda Durumu Sıcak Şema 6. Tek kanal soğutma - sıcak sulu ısıtma sistemleri. 4. Çift Kanal Sistemleri 4.1. Çift Kanal Karışımsız Terminal Tc ea mk ) ehl aüvnai t eg ,i ri ikşii avdee ht eary rbıi r( sgoi rği şu kü zv eer isnı dmeo, thoar uv a, hd eı zb iskeonnstör or ül d va em pbei rr i ,addaemt ph eı zr kontrol ünitesinden oluşmaktadır. Çalı T si e n r y m aşl i m n e a g a l ö, roedsaı ctaekr mv eo ss toağt uı nk dhaanv ag eml ei kn tarını birbirine karıştırmadan ayarlar. (> Oifüzöre TÇeifrmt KinaanlaPl Karışımsız ...::: la::.:n _ ____ Şema 7. Çift kanal karışımsız terminal sistemleri. _j 114 m d ca e o k , t ) h o a hr v u a a v , a d h ı e g z b i r i s i ş k e i o n v n s e tr ö o hr l ü e d r v a b e m i r p b g e i i r r r iiş , a d d ü a e z m t e r p h in e ızr kmoen t rhoal vüansi tı e as iknı dmeı nn ıonl uyşomğaukntlaadşı mr . aÜsf lı en ı hmüincrimesizi eveatrdmıre.k üzere ortak bir karışım T sÇ i e a n r y l m ı a şl i m n e a g a l ö , roedsaı ctaekr mv eo ss ot ağt uı nkdhaanv ag eml iekn tma irkı nt aı raı y, akr al ar rı ş. ıMme koar na an l gaör ın da ey rai lrel an nhaar va ak smai bn ii tm( uCmA Vb )i r vdeeyğae rdee sğ ei şt keedni l e( Vr eAkV, )ü on il tae rak çalıştırılabilir. Gısıetnmeal vUeygsuolğaumtmaa gereksinimi fazla t do e ı la ş n n m z eo v y n e l e a ı n s r ı ı n t h ı d c a a ı s t s k a o u n ğ l e l u a t g n u i ı b l c ı i r u . b si near lpaar nı nt i inç ivse Çift Kanal Karışımlı Terminal Plan Şema 8. Çift kanal karışımlı. termi-;;;;f°' sistemleri. 5. By-Pass Terminal dB ay pmapsesr t, edr ma mi n pa letre mm eolt oü rnui t ev, ea ydı reınc ıgtei p loel ma rea kd; aümn ipt ee riilned eg ne noellul işkul er . ı sAı kt ısceı ssuear r pantin kullanılmaktadır. T sÇ i e n a r y l m ı a şl i m e n a a g l ,ö roed am at ek rsmi mousmt a tsı no ğd au nt mgaegl een rr ıel kmsı işn ihma ivnai yk aı mr şeı lkaamnaak güöznedr ee rşi ra. rStl oa ğn ud tı dmaam gp ee rr ienki soirnai nmsia laozlaalrdaıkk aç ça a, rbvye- pşaa sr ts lSaonnduı çr ı loml aı şr ahka, vmaeykı atna av ai lne tai l reanshı na av ai l edtei r . bğiitş kdeenb idl ie bo li lai roalkurçkaelnı şmmearkkteazdiı rü. n i t e s a GBye-npealssUytgerumlaimnaal üniteleri genellikle l üp ır z a . k e Z e ri t o n n td ip e k n D o s X n a t rb K o i l l t i ü m h a a is v ü t a e n n ait e k eı n l m e r a ı i n g il e c e a ç k k ir u il l ü m la n e n it s ı e i gereken sistemlerde kullanılmaktadır. "- Dönüşe ""L-.I'" Geliş B(pyla-Pna)ss Terminal Şema 9. By-pass terminal sistemleri. 6. Fanlı Sistemler 6.1. Fanlı Seri Tip Sabit Debili CAV t p F e o a m w n e i e , l r s e üe d n r ( i i c t a o e k n ı s ( ş ş t l a ı a nr s t t a l v a b o n it l u d d m ır eı e b l m i s l e i ı ş r C i eA p s V r f i lm o fa w e n r ) hd aa vmap eg ri r imş oatğozr uı , ühzıezr i snednes) öbr iür , df aa nm/ pmeor , tmoar kvt ae diılrg. iAl i kksoensturaorl l aürnı iıtseı tsıicnı dseenr p oa nl utşi n l (r i s i k n u l d e lu e b , v ir f e l i i l y k tr a t e e e k i l l u e e l k lat ç r n ı i k k ıl ı l ı ş i r r . e A t z a y is r r a ı t c a f a ı n s v ül e n ı y ) it a g e e ü g n z i e r e i l ş taarrlaarfıınodlaabsiulirs.turucu gibi ilave aksesuTmeer rm hoasvt aat t aü nz egr ei nl de en ksi i ndyaaml ep egr ömr eo, t op rr ui l kh ı a a ş p m v a a a t km m t a a ik y d ta a ır r b ı v a e h ş e l m p a r e s , k a f a a b n n it t a s i r a i . l b e S i t t o i l dğ e e u n b t i t m o ila e p l g ç a a e m rheakvsai nn ıi nm ti aamr taı nmcı ap rmi meekrahnaav agdöannd ek ar irl şe ın lanır. Smoeğr uhtamvaa gd ae rmepk es ri ni , i mş ai r tal aznadl dı rı ıkl çmaı ş, ph rai vç aa lyı şı taı ğzıanldt ma na,k pt ar idmı re. r Fhaanv as ambi ki tt adreı ba iz ai lle s dm ı ı c k e ç a k a k a n h f a a a n v s ı a n ü r m g ei i k r k i l t ş i a in r s ı d a a e b r i t t t a m m v a a i k k n t t a d a d a rd ı n r a v d e h ö a n f v e a a n n dg üöşnmd ee yr me ed ke tveadmi r .e dMe er skea, nmdi an i ms ıucma kpl rı ik m mde e e b k r i t h e m a d v i e r a r . k S ile o e z n bi u i s r ç l i i s o k t t l e a e rm ı a s d k ıt e , ı m c i ı s e d e k e av d n r � e e ğ a yi e ş s k a g e b ir n it debi işletmesi oluşmaktadır. Gt eınseıtlmUayvgeuslaomğuatma yüklerinin sık ve db aü yvüek omrea knad na ddaekği i şi nt isğai nd ısşa zy aı snılnaırn �
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=