ioo l) N C/) Pompa gövde sıcaklığında "'" Raclyal ve eksenel yatak . .,,-·. 1,1· .. : ._,.J ·- • ••• �?rk ?1�ş���-:.. �:.,�" Emme borusunda bPDoaüsmşı nüpçkal avgrei ı rnri işdmav ed aç l ı gk ıaş l a n m a YM y R E ü N ü a o k d k P t l l y o e Y e a r r r n l d i . nm y ' a c d a e le e A l a n ş A k ır r a ı t r ış lı Düşük verirn - 10 so ııo 100 110 120 130 1cıo 1c;o Yükleme oranı ◄ __ uv,5çoo \ Sürekli çalışın / �, Grafik 3. Dalgıç pompa motor verimiııiıı yüklemeye bağlı olarak değişimi. 0,7 Oopt 0 opt 1,2 o 9-illS YÖKLEME .rı.,, � 0/ohp , 70 Veri;n dü�ümü Puan ~ � MI00 YUKLEME 65 4-1' ,31-45 için 60 / 55 ,, 50 7 9 2 2,5 ,,.. ı--- :---.. ...__ � 11 13 15 17 3 3,5 4 4,5 1 ""'-.. 1 P 1 (B G) " 0,5 o 19 2'Q (nı'/saat) 5 5,5 Q (it/saniye) , I J I ' Gmfik 2, Pompa peıforıııaııs ve verim eğrisi örııeği. Gnıjik 4. Aşırı yiik!e111eye bağlı olarak dalgıç motor sargılarındaki sıcaklık artışı. Td aı ksl aa rr ıı mn ddae, by iasni ni iknı sçmo ki yaül tkı nl edma eç adluı şr tuı mr ı l dl aür şı nmd ea kvt ee dr ii mr . Bv eu ng oü kç t faadkat öernüedr jei ğt üekr el et ri i imk ei ynl e, ai l yg ri lı icma apdodmi pb iar kçaayr kı p ksaönza kt loanr ıunsı un yb aa şs amnamtaasr ıa fmı nudhat edmaebl di irr . k Ta av si t aa rsı ymo nduen db ıi sş iı nnidnaa, l bt ıi nr dy aü k, lseümr eekdl ei çaakl ıı şş mb oa zbuöl ml g aeks i tr aı n, dbau sduufriul mmi kmooptmo ra el akr sı nean ev le ysaüt ar tkül an melere yol açmaktadır (Grafik 2). 2,2, Hatalı Montaj Nedeni ile Oluşan Elektriksel Arızalar aDşaal gğı ıçd pa ok imt pe aml aerl ı nk ukruayl luayraa md ioknktaa tj ı ne dd ai l -, Tablo 1. Tavsiye edilen kuyu techiz çapı ile pompa çapı arasındaki kullanım ilişkisi, Kuyu Çapı Pompa Çapı 6 5\8" 4" 8 5\8" 6" f--- 1 O 3\4" 8" 12 3\4" 10" 16" 14 mm oe tmo er bs öi ldüumr luemr i nl adreı nçdeaş i tpl i ot imp ph aa svaer lyaar meydana gelmektedir. d 2b a . o 2 l ş g .1 l ı u . ç k K p u b o y ı m r u a pk te a ıl c m a h r a i a z m s b ı a n o s d r ı a u syuetielerli Pmoemsipvaenmı noktouryuunyyaerteahriaktaçad airnsdoi rği lueybai l ba irl amseı sn idi aç i nb, eklui ryl iu bt ei rc hbioz şçl au pğı ui lne op ol mmapsaı gdearyeaklkidlairş. Tıkav2s"iykeadeadrildeınr.değer toplamMn i on ,t okruuynu yteetcehriizkbaodraurs su oi ğl eu yaar ab si l mı n ed as in gbeağçelı nolsduuyğuunudneutbui slmi naemvaelıydaır. h ı z ı n a sDua lhgı ızçı dp eo ğmeprai l1a6r ci çmi n/ st na 'vdsi ri y. Ae kestit ti ğaikmt i irz ds ae r mg ı ol at rodr au nk os on tğr uoyl saümz abmi r aı ss ıı na er tdı şeı noi lial e cd ae kn iviel eopl uoşma cp aa ki şelleetkmt rei k sdeı şl ı akr aı zl aacl aarknteı r . bDoi ğşel ur kö sn ae ğml al i nbmi r ar di saknddea, l tgaı vç spi yoemepdai lneı nn Şekil /. Belirsiz akış durumda eksene!yatak iizeri11de oluşabilecek siirtii11111e ve ı11alze111e kaybı. 192 kmuaykutyaadıirn.dirilmesi esnasında yaşans Pb ı i o n rl m d e a ş pi a m te e c y n h e e i r z r le ji b r i o k n a r d u b e s l o u b s u i u ç lu , y n in ü a z d b e i i r le y m i c n e e e k e v s k e n a y y a a ynaakbiçlmapeakkteladriırn. a sürterek hasara uğrae Gk n o e e r n u r e m ji l d a p e a s n i y s o a t s e ş u m a n i i n ç ıl e e a rn o is l e a in n n d g e b ü k ü v i y e k ü n ı k s d a yir a . d n K eı a v lg b re ı , lsoi sht ea ms aer ı en nı ne rbj üi yv üe kr i loml deusği yul ed ubri rul imk tl ea r db ua koruma, pompayı devre dışı bırakarak Güç faktörü Verim Akım Çıkış Gücü Grafik 7. Yiikle111eye bağlı olarak dalgıç motor parameıre/eri11deki değişim.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=