Tesisat Dergisi 308. Sayı (Ağustos 2021)

56 Tesisat / Ağustos 2021 tesisat.com.tr SÖYLEŞİ Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevini devralan Ufuk Atan, markalarının önümüzdeki dönemde izleyeceği stratejiyi dergimize anlattı. “Markalarımızın genlerinde olan liderliklerini devam ettirmesi, kuşkusuz müşterilerimizi her zamankinden daha fazla odağa alabilmemize bağlı” diyen Atan, sektör ile ilgili değerlendirmelerini de paylaştı. “MÜŞTERİ VE PİYASA ODAKLILIĞIMIZI GELİŞTİREREK, ÇEVİK BİR YAPIYA ULAŞIYORUZ” VAILLANT GROUP TÜRKIYE PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI UFUK ATAN: Vaillant Group Türkiye markalarının benzerlik ve farklılıkları nelerdir? Vaillant Group Türkiye, bünyesinde yeralanVaillant,DemirDökümveProtherm markaları ile ısıtma-soğutma sektö- ründe lider bir organizasyon. Köklü bir geçmişe sahip olan markalarımızın sektördeki başarısının temel nedenini müşterilerimizin memnuniyeti olarak görüyoruz. Vaillant 147 yıllık bir geçmişe sahip. Şofben ve kombinin mucidi olan bir marka. Bu anlamda dünya ısıtma paza- rında çok ayrıcalıklı bir yerde. Halen Avrupa’da alanında lider ve günümüzde de ısıtma sektöründe çok önemli ürün ve hizmetlere imzasını atıyor. Avrupa ve dünyaya bu sektördeki birçok yeni- liği getirmiş bir marka. Ülkemizde de Vaillant Premium segmentte, yenilikçi yapısı, son teknoloji ile donatılmış ürün ve hizmetleri ve Almanya’dan ithal edi- len ürün gamı ile son derece farklı bir konuma sahip. DemirDöküm ise 67 yıllık geçmişi,

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=